maandag 29 juli 2013

" Klaar" voor 3e chemo ! + fotootje!

Toen ik vanochtend gedouched en al beneden kwam stond m'n koffie al klaar..hoefde het alleen maar aan te drukken (had Arend nog gedaan voor die naar z'n werk ging) lieve/leuke aktie!

8.20 waren Dennis en ik al in het ziekenhuis!
Hij vond het grappig want hij mocht op de kastjes drukken waar een nummertje uitrold..bij de apotheek en bloedafname & we zijn met het karretje geweest die heen/weer rijd tussen parkeerplaats en ziekenhuis.
En nog gezellig samen even gezeten..ik een kaasbroodje natuurlijk en hij wilde alleen maar drinken.

M'n bloedwaardes waren goed, behalve de leucocyten waren beetje laag, dit kwam ws. volgens de oncologieverpleegkundige door het virus afgelopen week met die oorpijn etc...maargoed...aangezien ik pas 4 dagen weer "normaal" functioneer heeft m'n lichaam zich goed hersteld en ben dus klaar voor morgen.. de 3e chemo!
Ze ging overleggen met de oncoloog voor kunsttranen i.v.m. die vervelende oogklachten & andere mondspoeling omdat ik over een paar dagen weer "gezegend" ben met die kapotte tong etc..dus dat krijg ik morgen " na overleg met de oncoloog" tijdens de chemo te horen zei ze..

M'n pillenbox weer in huis..bah...voel me juist zo goed nu..op die oogklachten na..volop energie(beetje teveel)..GEEN mondklachten, niks..gewoon lekker in m'n vel!
Vandaag alle laatste dingen weer gedaan..woonkamer geschrobt, wassen weggedraaid, laatste boodschappen gehaald..alles spik & span! Vanavond nadat Dennis gedouched had nog lekker met hem gelezen, lekker relaxed!

Met Dennis vanmiddag naar de klimwand geweest, vond tie erg leuk, helemaal gegordeld was tie..en klimmen maar..onder begeleiding, was leuk!

Reiley & Tamara hebben me nog gebeld uit Frankrijk..erg lief..om me succes te wensen voor morgen, terwijl ze nog in vakantiesfeer zijn..er toch nog aan denken..doet me goed!

M'n moeder zorgt morgen weer voor eten (m'n lievelingskostje witlof) en ze past op Dennis & Joke gaat weer met me mee naar de chemo, toppie!

Zit nu weer heerlijk aan m'n martini, muziekje aan, sigaretje erbij..te genieten van m'n laatste avondje " normaal" zijn..nog heel goed wetende wat een vervelende 2 weken ik achter de rug heb en de laatste 4 heerlijke dagen..morgen is alles weer sloosh..weer opnieuw beginnen met die ellende.. het allermeest zie ik weer op tegen de mond/tongklachten...weer moe zijn..terwijl ik een 6 jarig kind heb rondlopen.....maarja..zal ook wel weer goedkomen zoals de voorgaande keren...geduld, positief blijven en vooral doorzetten & niet opgeven! Laat me nog steeds niet klein krijgen, ook niet door die chemo, ook al had ik momenten van..."ik kap ermee met die Rommel"..ik ga door..'t moet..voor de kinderen en dat geeft genoeg drijfveer..dussssssss..we gaan er weer voor!

Schrik niet..Voor degene die me nog niet gezien hebben zonder m'n jaren 80 kapsel..hierbij een fotootje..zo leuk..Dennis met z'n ridderpullen voor Muiderslot! als je op de foto klikt vergroot tie!




2 opmerkingen:

Verbindendwijzer zei

Hoi Bianca...wilco en ik zitten bij willem en iwi..hij vertelde me van je blog....je schrijft mooi...wij zullen je volgen..en wensen je sterkte!!groeten jacq en wilco

BBSK zei

Bedankt voor je berichtje! Groetjes aan iedereen!