zondag 14 juli 2013

Weekend DIP na 2e chemo !

Vrijdagavond was super gezellig, heerlijk gegeten met z'n allen en moeders bij Down Town, live muziek erbij, was leuk, voelde me kiplekker!

Zaterdagochtend vroeg uit bed, gedouched, meteen buiten zitten, heerlijk!

Corrie kwam nog langs, is best een tijd gebleven, toen ze naar huis ging gaf ik ook echt aan dat ik zelf een " dip" kreeg, vermoeidheid..niet gewoon meer..kon amper me ogen nog open houden, na 10 minuten stond Joke op de stoep met een tas VOl eten, super!! Ze heeft hier nog even gezeten maar ik voelde aan mezelf dat ik compleet op was, zonder overdrijven..deed me best om gewoon te praten etc..maar 't was echt sloosh..toen ze wegging heb ik alleen maar buiten in de stoel gezeten, af en toe slapen, dan weer wakker, m'n slijmvliezen/tong/keel die flink op gingen spelen. Arend heeft nog een paar boodschappen gehaald, had ik geen fut meer voor..
Met z'n allen nog even tv gekeken, waar ik echt moeite voor heb gedaan, want had er helemaal geen puf meer voor maar vond t zo zielig voor die kinderen want zaterdagavond vinden ze altijd leuk omdat ze dan lekkere hapjes krijgen en laat op mogen blijven..dusja..dan zet je wel door...
Ben 's avonds vroeg ( voor mij doen) weer naar bed gegaan.

Vandaag wakker geworden met bizar pijnlijke voeten, spier/gewrichtspijn, m'n keel die helemaal naar de knoppen is...kon meteen weer op de bank ploffen...heerlijk!!
Spul gebruikt voor mondspoeling, ijs gegeten, m'n voeten helemaal int vet gezet want heel m'n " hakken"  zijn zo vurig rood/pijnlijk ziet er echt niet uit, Arend schrok zich rot toen die het zag..meteen gegoogled, komt echt door de chemo..kan er ook nog wel bij, geen probleem!
Verder alleen maar buiten gezeten vandaag, niks gedaan..alleen maar zitten!!! Had niet eens de puf om te lezen, wat ik zo graag doe...gewoon alleen als een zombie leven & hopen dat de klachten snel weggaan...
M'n schoonvader en m'n tante nog aan de telefoon gehad, terwijl praten voelt als zigzaggende scheermessen..joepie wat een positief verhaal!
Ik ga zo naar bed..kussen onder m'n arm, kussen onder m'n voeten, mondspoelen, voor de 36e keer m'n tanden poetsen vandaag en hopen dat het morgen wat beter gaat want dan komen Linda & Romy op visite!

Dat was mijn weekend...

Geen opmerkingen: