donderdag 25 juli 2013

Beetje bang voor bloedwaardes as. maandag!

De oorpijn is voor 90% weg, dankzij de neusspray & paracetamollen, hallelujah! Door dat virus is wel m'n weerstand/energie naar de knoppen (jaja..ik zeg het netjes) geholpen, weer snel moe, beetje futloos. (terwijl ik juist in m'n "goede week"  hoort te zitten, beetje jammer!)
M'n moeder heeft van de week & Arend vandaag boodschappen voor me gehaald (iets wat ik continu zelf heb gedaan..) Heb dus al 2x deze week toegegeven aan die moeheid..beetje jammer van mezelf, maar ben er toch achter gekomen dat ook IK een mens ben die af en toe moet luisteren naar dit lichaam.
Eten/drinken is de laatste dagen moeilijk door blaasjes aan de zijkant van m'n tong wat continu langs m'n kiezen schuurt, dus veel tanden poetsen en spoelen met zout water (wat beter helpt dan die troep uit het ziekenhuis) 's nachts kort slapen en dan wakker worden met fikse kuitkrampen...heerlijk! Kortom..stilletjes aanwezig geweest de afgelopen weken..zowel praten als lachen..weinig gedaan..zo ben ik dus helemaal niet!

Sinds vanavond voel ik me wat beter en heb zelfs weer lopen opruimen & Arend zei dat ik weer een grote waffel kreeg, kijk..das een goed teken..dan word ik mezelf weer! Flink alert/adrem reageren, humor..helemaal mijn ding!
Aankomende dagen maar flink gezond eten/vitaminepillen innemen etc...anders kunnen mijn waardes as. maandag nooit goed zijn volgens mij..voor de kuur van dinsdag....heb me over de afgelopen 3 weken na de 2e chemo misschien hooguit 3 dagen redelijk goed gevoeld, meer niet.

Het zal dan ook niet vreemd klinken dat ik erg opziet tegen de 3e chemokuur, eigenlijk helemaal geen zin in maar heb weer errrrugggh veel gelezen afgelopen dagen...en de vrouwen die dezelfde agressieve vorm hadden net zoals ik..en ook soms eerder gestopt waren met de chemo, velen van hun zijn er al niet meer..heb het nu al zovaak meegemaakt..begon ik mensen hun blog te lezen...omdan uiteindelijk een stukje te zien dat de blog online gehouden werd door familie omdat die vrouwen al overleden waren pfffffff..nou knal dan die 3e chemo er maar in...

Nadeel is alleen..toen ik deze blog begon waren het alleen maar positieve / humoristische verhalen...ook na de uitslag / amputatie / 2e operatie / 1e chemo..nu zie je toch dat het zwaarder word met meer klachten enzo...maarja..kan moeilijk clown Bassie "uit blijven hangen", deze blog ben ik tenslotte gestart om m'n gevoel op te schrijven. Aangezien ik best een hoop volgers/lezers van dit blog heb...TIP: mocht ik m'n humor compleet verliezen of aftakelen naar een gedeprimeerd/zeikerig/saai/humorloos geval..MAIL ME, dan weet ik dat ik mezelf kwijt aant raken ben door die chemo en kan ik mezelf toespreken!!

Geen opmerkingen: