donderdag 1 augustus 2013

3e kuur zit er weer in ! Nu de 3e dag na de 3e chemo

Zoals de titel zegt..de 3e kuur zit er weer in!

M'n moeder was er weer voor de opvang van Dennis & ze had voor 2 dagen heerlijk eten gemaakt, witlof, broccoli (speciaal voor Dennis) & zuurkool, wat een luxe!
Joke is weer met me meegeweest, was lekker relaxed, fijn om haar erbij te hebben! Geen minuut stil geweest, lekker geklept, ontspannen sfeertje, alleen jammer dat ze tukkies met bacon voor me bij zich had hahahaha (ben natuurlijk vegetarier).
Voor m'n ogen heb ik kunsttranen (zijn gewoon dike oogdruppels)gekregen van de oncoloog, superspul, werkt prima!

Eenmaal weer bij thuiskomst komt die vermoeidheid weer opzetten, heb er wederom niet aan toe gegeven en m'n moeder helpen met koken, ze wilde eerst niet maar ik gaf aan, het moet..ik laat me niet door die moeheid leiden, geen zin in, het hielp en was gewoon lekker bezig.

Woensdagochtend vroeg m'n pillen gegeten die ook nog bij die chemo horen, 3 dagen lang, zodat ik 's middags weer helder was om auto te rijden..want woendagmiddag ben ik met Dennis naar de Theetuin geweest voor 2 uur discobowlen (werd georganiseerd door Summer Events) helemaal leuk, hij heeft enorm genoten, er waren een hoop kinderen & een hoop lol. Ik kreeg natuurlijk wel die vervelende moeheidsdip..ben maar even op het terras gaan zitten daar, tosti gegeten, veel water gedronken & weer naar binnen gegaan, gewoon doorzetten zeg maar..

Vandaag effe relaxdagje in de tuin & Dennis int zwembad, vanavond samen met Dennis eten gemaakt, hij mocht de paprika's en champignons snijden, echt een klein kokkie!
Arend heeft veel overgewerkt afgelopen week en heeft morgen lekker een dagje vrij genomen, en geregeld dat we morgen lekker een uurtje gaan varen bij de theetuin, hij heeft zelfs m'n moeder opgebeld om te vragen of ze ook gezellig meegaat, helemaal leuk!

Kortom..tot nu toe is de kuur goed te hendelen, niet teveel toegeven aan moeheid, is lastig, maar te doen, beetje hard zijn voor jezelf, kan geen kwaad, smaak is veranderd, concentratie laag, voeten worden weer wat roder en bizar droog, maarrrrr..geen klagen zoals het nu gaat!! Om de 2 uur eten, veel..heel veel.. water drinken, 's ochtends maar 1 bak koffie, gezond eten, maar morgen ist sloosh..dan gaat er een vette hap in, snak er nu al na...na 7 dagen prakkies!!

Ik zal blij zijn als de oudste 2 kids weer thuis zijn, mis ze wel!

Dennis mag as. Zaterdag gehele dag bij Joke & Henry spelen, taarten bakken, speeltuin, hoop plannen hebben ze voor hem, hij kijkt er erg naar uit! Hij mocht ook blijven slapen maar dat wil hij nog niet, 's avonds wil die thuis zijn die muppet!

Maargoed..morgen..heb er zin in, lekker even varen met z'n viertjes!

En via deze blog wil ik mensen bedanken voor sms-jes, mailtjes, kaartjes (Jaap en Els (spannen de kroon..hahahaha toppie)....naarmate alles langer gaat duren word dat toch wat minder maar de volhouders, sjapoo!

Geen opmerkingen: