woensdag 28 augustus 2013

Drukke week ondanks 4e chemo!

Wat een week zeg....
Verleden week dinsdag de 4e chemo gehad, Tamara wilde er graag een keer bij zijn, dat ging goed, ze vond het niet eng en we hebben zelfs nog gelachen, Arend had vrij genomen en is beneden blijven wachten want er mag er maar 1 bij aanwezig zijn.

In de 1e dagen na de chemo de voorbereidingen getroffen voor de verjaardagen, cadeautjes voor Dennis & het verjaardagscadeau voor Arend geregeld, slingers/balonnen, meeste boodschappen al gehaald voor de bbq, bakker/slager & bbq geregeld zodat we het een dinsdag zo af konden halen EN natuurlijk met de kinderen al de Abrahampop gemaakt.. maar waar moesten we die pop laten die paar dagen..dan maar bij Tamara onder het bed..wel gelachen met zo'n grote aangeklede pop..paste er net onder.
Vrijdag kwam m'n tante nog even langs om alvast Arend z'n cadeau te brengen..een nieuwe Senseo!

Zaterdag was de verjaardag van m'n tante, m'n mond,-keelklachten begonnen al op te spelen maar hup..aktie..niet zeuren..totdat ik een glas drinken kreeg en ik dacht dat het dubbeldrank was..pffffff...was dus echte jus orange...nog geen 10 minuten later kreeg ik tot 2x toe een spastische darmaanval..terwijl je op visite ben pfffffff...dom van mezelf...volgende keer maar weer gewoon water.
's Avonds hebben we met de oudste 2 kids een thriller gekeken, was leuk!

Tot weer de Zombie-zondag aanbrak.....zelfde verhaal als voorgaande..m'n keel/mond vol met schimmelinfectie, alleen maar moe..op de bank leggen, nadat ik mezelf gedwongen had te douchen, weer uitrusten, toen wilde ik even de was gaan doen...ik had 1 handdoek opgevouwen en een zwembroek...SO....1 uur lang heb ik op Dennis bed liggen slapen...niet gewoon meer hoor..amper kunnen slikken, beetje radeloos worden omdat je wilt dat het ophoud die mond,-keelklachten..en maar ijs en ijsblokjes eten, m'n voeten weer rood/pijnlijk en maar bang zijn dat ik de komende dagen zou verpesten door die K.Tklachten. Joke kwam ook nog even langs om alvast een appeltaart te brengen voor Arend z'n verjaardag, superlief!

Tot de maandag aanbrak..Arend 50!!! Was al vroeg m'n bed uitgegaan, even tijd voor mezelf...mond spoelen etc..zodat ik "fris en fruitig" met de kinderen z'n verjaardag in kon luiden....om 8.00 iedereen geroepen, pop buiten gezet, cadeautjes klaar, ontbijt op bed klaar (koffie en shag hahaha) en zingen maar met z'n allen aan bed! Helemaal leuk, ik had een trike gehuurd voor hem, dus helemaal happy was tie want dat wilde die graag nog een keer doen, dus hij ging snel douchen om daarna de trike op te halen! Ik had al tegen hem gezegd..ga alleen maar genieten vandaag je word maar 1x 50 tenslotte..ik regel de rest.......yep...stoere praat van mij..pffffffff..alles moest natuurlijk nog versierd worden omdat Dennis ook de volgende dag jarig was...nadat ik 1 slinger had opgehangen zag ik het al niet meer zitten..al die klachten speelde me echt parten en zodra ik die slingers en alles zag leggen was ik al moe..maar het moest!! Arend was zo happy dat ik het triest vond om erg sjaggie bij te gaan lopen, om de beurt nam tie 1 van de kids mee achterop de trike, die vonden het geweldig!!! Ik had wel eerlijk tegen de oudste 2 gezegd dat ze me echt moesten helpen want ik zag het echt niet meer zitten maar speelde toch een beetje toneel omdat ik niet deze dag wilde verzieken..pfffffffff wat kan een mens zich dubbel voelen zeg..niet toe willen geven aan klachten omdat er een verjaardag is die je niet wilt verzieken..en vooral omdat iedereen zo genoot van dat trike rijden etc..Arend die alleen maar even wat kwam drinken met een smile op z'n gezicht en hup weer rijden..heerlijk toch..echt genoten heefttie! Ik heb zelf ook nog even achterop gezeten..heerlijk!!!! De oudste 2 hebben me goed geholpen, voortuin netjes gemaakt, alles opgehangen, balonnen opgeblazen, pizzaboer besteld en daarna ging het licht even uit..even op de bank gelegen..Arend ging z'n laatste ritjes met de kids maken want 21.00 moest de trike weer terug zijn en ik ben toen nog de laatste boodschappen gaan halen voor de bbq....Daarvan teruggekomen dacht ik...ik ga echt even liggen nu..sloosh..maar toen kwamen Joke & Henry met de taarten, die zijn nog even gebleven en om 23.15 was het op (is voor mij normaal gesproken kinderbedtijd..) toen ben ik al naar bed gegaan.

Dinsdag! Dennis 7 jaar! Wederom vroeg m'n bed uit, zelfde verhaal als gister...Dennis vond het prachtig, wij allemaal zingen aan z'n bed, al die cadeautjes wat hij graag hebben wilde van z'n broer en zus ( hij wilde graag luchtjes voor in de douche en herenparfum etc...prachtig) Van ons heeft hij een tablet gekregen (waar gaat het nog over als je 7 wordt!?) Supertrots was tie..z'n eigen tablet..om 11.00 waren Maikel en Michelle er! Helemaal leuk vonden we het, was een tijd geleden! Blij dat we ze weer gezien hebben! Aangezien ze jammer genoeg 's middags op tijd weer weg moesten hebben we om 14.00 de bbq al aangedaan zodat ze toch nog even lekker konden eten voor ze weggingen..Peet van Sandra kwam ook nog even langs voor die moest gaan werken dus kon die ook nog een vorkje mee prikken! De bbq is niet meer uit geweest....iedereen die kwam kon meteen aanvallen, was echt een succes! Na de bbq met z'n allen voor Dennis gezongen en de heerlijke taarte van Joke gegeten.
Dennis & Arend zijn flink verwend met cadeaus/kaarten/geld maar vooral de aanwezigheid van iedereen! Supergezellig & mooi weer, alleen maar buiten gezeten tot 23.30 toen gingen Bettien & Erik als laatste naar huis....om dat tijdstip ging ik nog even een stukje rijden op Eriks electrische fiets....aangezien ik al een paar martini's op had ging het niet soepel, maar was wel effe grappig! Was een lange maar vooral TOPDAG! M'n wens is weer uitgekomen! Had wel veel last van m'n mond/tong maar genoeg energie! We hebben de boel..de boel gelaten en met z'n allen voldaan naar bed gegaan!

Geen opmerkingen: