vrijdag 16 augustus 2013

Laatste AC kuur komt eraan..op naar de TH kuur !

Vanmiddag lekker met de kids bij Deli France gegeten, m'n moeder een prakkie gebracht & even bij Gerrit wezen schoonmaken, we hebben een relaxte week achter de rug! Gister nog bij de Action geweest, weer volop ingeslagen!

Afgelopen week weinig klachten, alleen m'n smaak is nog anders en de krampen in voet/kuit gebeurd vaker..maarja..zijn ergere dingen!

A.s dinsdag m'n 4e AC chemokuur...tijd gaat zo snel..eer je goed in je vel zit, kan je weer opdraven voor de volgende chemo.

As. maandag weer bloedonderzoek & gesprek met de oncoloog en daarna de oncologie-verpleegkundige om me alles uit te leggen voor de volgende stap..de TH-kuur..joepie..al veel geweldige verhalen gelezen erover...vanaf dag 1 toen ik hoorde dat ik borstkanker had lees ik continu alles erover..heeft me veel geholpen, nu ik dichtbij de " nieuwe kuur"  sta...en me erin wil verdiepen, had ik beter niks kunnen lezen..pfffffff..bijna alleen maar negatief...ondragelijke zenuwpijnen/spierpijnen en slechte hartconditie..fantastisch! Leuk om te weten als je er nog aan moet beginnen. Vele mensen zullen zeggen..waarom zoek je die verhalen dan op? Nou..omdat ik geen struisvogel ben die me "kop int zand steek"  en wil weten wat ik kan verwachten, zodat ze me een maandag niks nieuws vertellen. That's me!

De kuur van dindag..ik weet wat me te wachten staat...en dan ist einde van die 4 kuren...op naar de volgende..maarja..we kijken niet in de toekomst, leven vandaag..maar ik merk toch bij mezelf dat ik er vaak aan denk de laatste dagen...ik weet nu hoe deze kuur verloopt, maar weet niks van de volgende/nieuwe kuur...12 weken lang, elke week zo'n kuur..het enige positieve van die verhalen zijn dat je overlevingskansen groter zijn als ze die nieuwe kuur elke week geven, joepie! En na al die verhalen word je er niet geruster op kan ik je zeggen..maarja..positief blijven..nu nog even genieten van m'n laatste dagen dat ik me goed voel..tot dinsdag..nu alweer te weten dat ik die walgelijke/pijnlijke mondproblematiek krijg..heerlijk! Geniet nu nog maar effe heerlijk van m'n glaasje martini en m'n sigaretje, te weten dat volgende week rond deze tijd alle problemen weer beginnen..bah..
Zo zie je maar in wat voor "rollercoaster" je terechtkomt met deze " ziekte"  ene keer positief, andere keer angstig..van alles wat..geen 1 dag voel jeje hetzelfde.

Nu maar eerst van het weekend genieten & afwachten wat ze maandag gaan zeggen!

Carpe Diem!

Geen opmerkingen: