woensdag 28 augustus 2013

The day after!!! Paybacktime!

De nachtelijke krampen in voet/kuit gaan weer beginnen, heerlijk weer gebroken nachten, m'n tong is aan de zijkant kapot waardoor ik niet gewoon kon praten en er sjaggie door word..moet echt moeite doen normaal te reageren op mensen, want niemand kan er wat aan doen.
Gister toen ik uit bed kwam was het 1 grote puinhoop van het feestje...ben tot 's middags bezig geweest met Reiley samen om alle slingers etc..zowel voor,- als achtertuin en binnen te verwijderen...schoonmaken, alle stoelen/tafel weer terug bij de buren, alle lege flessen weggegooid, vaatwasser paar x in,-uit geruimd, wc's schoongemaakt etc....en dat allemaal onder het genot van die walgelijk vervelende mond/tong..en natuurlijk de moeheid van afgelopen drukke dagen, die mond...na 4 van zulke kuren..soms amper uit te houden..zonder overdrijven..is echt het allerergste qua bijwerking van die chemo.
Arend moest vandaag gewoon werken en die had het ook even gehad uit z'n werk..stemming was vanmiddag ook niet zo gezellig als gister hahaha...samen hebben we de bbq en gasfles nog ingeladen en teruggebracht..godzijdank hebben we eten gehad van Tante Lenie en Ome Leen & nog een heerlijke pan soep van Joke, die Henry kwam brengen!

Verder een relaxte avond gehad, ik word alleen helemaal gek van die tong..continu spoelen en zou het liefst niet meer praten..praten doet zo'n zeer..dat kan jeje niet indenken. Het is echt de zijkant die kapot is dus dat schuurt continu over m'n kiezen bij praten. Nooit wil ik dit meer voelen/meemaken...klinkt overdreven maar tis geen doen...mocht de nieuwe kuur dit weer als gevolg hebben, dan zorg ik echt dat er iets anders word gegeven, dit is echt de laatste keer dat ik dit meemaak..geloof me...moeheid/krampen/oogklachten/pijnlijke voeten kan ik hebben maar dit niet meer..ben er zo klaar mee! Hopelijk is het morgen beter!

Via deze blog wil ik weer iedereen bedanken voor de kaarten en berichtjes/mailtjes en de fles martini! Aankomend weekend weer 2 verjaardagen dus hoop klachtenvrij langs te komen!
Carpe Diem!

1 opmerking:

Verbindendwijzer zei

Hoi Bianca,

Kan me heel goed voorstellen dat je er sjaggie van wordt! Een potje flink tieren kan soms opluchten....( al is het maar voor even) meid we denken aan je !