maandag 2 september 2013

Ik ga m'n goede week in, na 2 weken klachten!

So..daar ben ik weer..
Laat ik beginnen te zeggen wat een rijkdom het is om je weer " goed"  te voelen! Daar kan geen miljoen euro tegenop!
Sinds vandaag amper nog klachten, heel lichtjes, maar is de praat niet meer waard! Alleen 's middags nog even een moeheidsdip..maarrrr..lekker belangrijk....en regelmatig ijskoud hebben (wat ik vroeger nooit last van had..had het altijd warm) Maar zal wel door 't slechte eten komen en m'n afweerssysteem. Sinds 8 dagen vandaag voor 't eerst weer goed gegeten.

Weer het gevoel van het " normale" leven..heerlijk! Vandaag voor 't eerst de kids weer naar school..ik was lekker vroeg uit bed, gedouched, op me gemakkie koffie gedronken, beetje kleppen met de kids..vonden het toch spannend weer die 1e schooldag....alles verliep gewoon rustig!
Met de juffrouw van Dennis geregeld dattie morgen nog trakteert op school nog voor z'n verjaardag, alles is weer onder controle!

Afgelopen weekend nog 2 gezellige verjaardagen gehad, totaal dus 5 verjaardagen in 1 week gehad (tante Lenie, Arend, Dennis, oma van Wingerden & Henry)!

Vandaag hadden Tamara en Dimitri een half jaar " verkering" dus die heb ik vanavond nog naar de bioscoop gebracht en ze zijn weer opgehaald door de broer van Dimitri..daarna kwamen ze hierheen en hebben ze elkaar nog een cadeautje gegeven, zo leuk om mee te maken allemaal! Tamara was zo zenuwachtig voor vandaag, heb het de hele dag aan moeten horen en nu ligt ze helemaal happy in bed, leuk toch!

Woensdagochtend krijg ik weer een hartfilmpje en hartecho en moet maandag weer 15 buisjes bloed af laten nemen omdat ik meedoe aan studieonderzoek en de nieuwe kuur slecht voor je hart is, dus houden ze het goed in de gaten.

Maar ik ga eerst lekker genieten van deze week voor al die toestanden gaan beginnen, de 1e 2 dagen moet ik zolang in het ziekenhuis blijven voor observatie van die nieuwe kuur pfffffff...helemaal geen tijd voor joh!

Arend zei vandaag...heb je geen last van je mond meer?? hahahahaha..ik praatte natuurlijk weer continu en daar moest tie weer even aan wennen, ik ben weer 95% mezelf..lekker actief, geen geklaag, druk kleppen, hup dit, hup dat..enorme zin om m'n winkeltje weer op te starten..maarja even realistisch blijven en volgende week afwachten!

Geen opmerkingen: