dinsdag 24 september 2013

7e chemo & 3e Herceptin weer achter de rug!

So..deze dag zit er bijna weer op! Had toch even zin en een blogje te schrijven!
Vanochtend was even kunst,-en vliegwerk, maarrrrrr..goed verlopen!
Heb rustig kunnen douchen en koffie drinken, iedereen naar school, Dennis ook op tijd op school ennnnn ik was keurig om 8.45 in het ziekenhuis!

De kuren waren een uurtje verzet naar 10.30, dus ik kon rustig naar de oncologie-verpleegkundige, apotheek en de oncoloog ennnnnnnn broodjes gezond halen om op te eten tijdens de chemo!

M'n bloedwaardes waren niet erg goed, maar daar staat deze chemo om bekend..flinke bloedarmoede en aanmaak van beenmerg gaat erg traag...dus verklaarbaar... vandaar de extreme moeheid, snel kortademig (kan Dennis niet eens meer op de fiets naar school brengen) en toch een kleine allergie van de Taxol namelijk het hoesten..ik hoest me eigen de hondeziekte al 2 weken lang, oncoloog heeft m'n longen beluisterd, niks mis mee maar kreeg er wel pilletjes voor..aangezien de taxol ook je longspier aantast..ook weer opgelost! Ik was alleen ruim een kilo weer afgevallen, dus ik ga gewoon maar weer elke dag brie eten daar werd ik eerst ook dikker van!

Dat Arend en Joke veeeeeeeeeeel met me meegeweest zijn was top en SUPER! Maar nu ik alleen ben geweest en het goed ging heb ik niemand meer nodig, voelt zo goed!...heb tijdens de chemo heerlijk m'n blad gelezen, broodjes opgegeten, effe kleppen met de zusters en medepatienten, zelfs nog 20 min. m'n ogen dicht gehad...tijd ging snel voorbij en weer terug naar huis gereden. Op de parkeerplaats botste er nog 2 auto's op elkaar..schrok wel van het geluid want we hebben zelf natuurlijk dat auto-ongeluk gehad verleden jaar..maar gelukkig was er vanmiddag niemand gewond!

Eenmaal thuis was moeders daar..had flink gesopt en gezeemd in huis, heerlijk! En ze heeft Dennis uit school gehaald.

Was een lange dag in het ziekenhuis, want was pas 14.45 terug, maar geeft niks, alles goed verlopen en alleen vanmiddag even suf geweest, verder niks geen klachten, gewoon m'n ding gedaan, heerlijk!!

Geen opmerkingen: