zaterdag 7 september 2013

Na m'n haar nu ook wenkbrauwen en wimpers weg!


Jaja..effe genieten van m’n goede dagen..heerlijk! Slechte conditie, snel moe, abces op m'n bil waardoor ik amper normaal kan zitten & strontverkouden (waar ik eerst in de strengste winters geeneens last van had..), waardoor ik bang ben voor m'n bloedwaardes as. maandag, m'n afweersysteem is echt laag merk ik.. & steeds meer last van opvliegers, zowel 's nachts als overdags..maarja..das maar bijzaak..verder geen klachten (ahum)..! zolang ik geen last heb van m'n mond..vind ik alles prima.

Zowel maandag/dinsdag als woensdag zit ik in het ziekenhuis..dit word de drukste week qua ziekenhuistoestanden van de gehele 1,5 jaar..Maandag bloedprikken en gesprek met de oncoloog over de nieuwe kuren, dinsdag de chemo taxolkuur en woensdag de Herceptin.
Ze gaan de kuren eerst splitsen om te kijken of ik allergisch ben voor 1 van de 2..en hoe m’n hart erop reageerd..dus we wachten maar af, moet zowel dinsdag als woensdag 4 uur langer blijven ter observatie..pffffffff...heb wel wat beters te doen. En het belangrijkste van die 3 dagen is om te combineren en regelen met schooltijden...dus de hulp van anderen moet wel worden ingezet...vind ik nog het vervelendste. Maarja..zal allemaal wel weer goed komen!
 
Ik zie er een beetje tegenop omdat ik niet weet wat ik kan verwachten van die nieuwe kuur/cocktail..van de andere kuur wist ik precies hoe die ging verlopen en waneer welke klachten kwamen..nu ist weer afwachten....hou ik niet van..wil de controle hebben..maarja..dat gaat niet met deze toestand..
Ik heb in de woonkamer een foto hangen van mij, Bettien & San..in Preston Palace..daar was ik nog mezelf, met haar, wimpers en wenkbrauwen, nu..als ik in de spiegel kijk (voordat ik me op ga maken)...vind ik het toch lastig worden...dit aangezien ik nu kaal ben (was ik al aangewend)..maar nu ik sinds een paar dagen, nog amper wenkbrauwen en wimpers heb, vind ik het toch vervelender om na te kijken, het opmaken duurd veel langer en ik vind de confrontatie pittiger dan toen ik alleen maar kaal was..maarja..went ook wel weer, gelukkig word me alleen m'n uiterlijk afgenomen en niet m'n innerlijk. Arend noemt me nog steeds schoonheid...onbegrijpelijk..maar voor hem ben ik nog dezelfde zegttie..toch respect voor hem hoe die ermee omgaat...zal niet elke man aankunnen..
 
Vandaag zijn we in een spontane opwelling nog lekker met z'n 5-en wezen wokken..was erg gezellig, tranen over m'n wangen gehad van 't lachen..heerlijk! Was goud waard..dit avondje..kan ik weer even op teren.

 

Geen opmerkingen: