maandag 30 september 2013

Bijna op de helft van de chemo's!

Maandagavond laat...Martini, sigaretje, genoeg energie...word een standaard verhaal..
Morgen na de kuur..ben ik al op de helft van de chemo's! Morgen word de 8e chemo en moet er 16..dus wel bijzonder, klinkt lekker..bijna op de helft!

Herceptin duurd tot volgend jaar Oktober..maar dat geeft niet..als het einde van die chemo maar in zicht komt, maarja..nog even volhouden, komt goed!

Afgelopen week weinig last..alleen die moeheid de 1e dagen, lichte spier,-gewrichtspijnen, vaak opvliegers, slecht slapen, geen spectaculaire dingen, heerlijk! Was tot nu toe m'n beste week!

Afgelopen zaterdag nog een gezellige bbq gehad bij Henry & Joke, Zondag hoefden we niet naar zwemles want Dennis is met Henry & Reiley naar de Kuip geweest en vandaag is Linda geweest, weer lekker bijgeklept!

Enige vervelende wat me bezig houdt is dat een moedertje van school die net 3 maanden klaar was met alle chemo, nu weer volgende week onder het mes moet i.v.m. de andere borst...word daar echt boos om..denk je klaar te zijn..je leven weer op te pakken, je haar..alles begint weer te groeien en dan dit!! Van vooraf aan beginnen..na amper 3 maanden, zo oneerlijk!

Zodra bij mij alles klaar is volgend jaar en me lichaam hersteld goed, dan laat ik meteen die andere borst weghalen uit voorzorg..hij hangt er na de amputatie van die andere borst toch maar "lullig"  bij en onder de douche ben ik regelmatig aant voelen of er niks zit..daar maak jeje zelf gek mee..dus dat heb ik me al voorgenomen, weg ermee!

Aangezien ik nog steeds last heb van vocht rondom m'n amputatiewond en vooral van m'n arm na de 2e operatie..kan ik helaas nog geen nieuwe borstprothese aan laten meten, dat is wel jammer want daar kijk ik erg naar uit!

Maargoed..morgen ga ik er weer voor en als ik dan naar huis rijd kan ik denken..ik ben op de helft yeah!!

Geen opmerkingen: