vrijdag 13 september 2013

De 1e keer Taxol / Herceptin.

De drukke week zit er op..Arend had beide dagen vrijgenomen om met me mee te gaan.

Dinsdag de Herceptin gehad, verliep probleemloos, eigenlijk had ik nog langer moeten blijven ter observatie maar ben "op eigen risico"  eerder weggegaan, moest ik wel voor tekenen. Ik had geen klachten en m'n bloeddruk bleef stabiel dus beetje zonde van m'n tijd om dan langer te blijven.

Woensdag een drukte voor de porto-cath, continu het slangetje doorspoelen met fysiologisch zout, aangezien er eerst een zakje voor ernstige misselijkheid doorheen moest, daarna weer spoelen, daarna het zakje voor anti-allergie, weer spoelen, toen uiteindelijk de taxol gehad om vervolgens daarna weer te spoelen.
Woensdagochtend was ik nog superaktief, beetje adhd, lekker vrolijk, voor ik naar het ziekenhuis moest. Tijdens het inlopen van de taxol, voelde ik echt alle energie weg trekken, werd suf en stil, wat een metamorfose!

Eenmaal thuis was mijn moeder er, daar heb ik nog even mee gepraat, maar daarna moest ik echt gaan liggen en ben in slaap gevallen, was niet tegenaan te boksen zoals ik voorheen wel kon. M'n tante en oom hadden gelukkig voor ons gekookt, hadden we dus geen omkijken na.
Nel v/d Giessen is nog even langs geweest..vond ik erg leuk, ze had een mooi houten bord voor me gekocht waar mijn lijfspreuk op stond " Carpe diem"! En nog 2 flessen Martini..superlief!!

Tot nu toe..de ochtenden gaan goed, dan doe ik de boodschappen/was/strijk etc...maar zodra ik Dennis 's middags naar school heb gebracht om 13.00 ist even sloosh, dan moet ik even gaan liggen, de verdere dag verloopt afwisselend, koud/warm/opvliegers, energie/moe, soms wat suffig, sinds vandaag "soort" blaaskrampen & gewrichtspijn, druk op bovenbenen, erg vaag allemaal.

Maargoed..'t weekend vroeg me bed uit, van de ochtenden moet ik het nu dus hebben, wil maandag even gaan condoleren i.v.m. overlijden Ome Piet den Ouden & Dinsdag krijg ik dus 'omdat alles goed verliep' de cocktail in 1x.

Fijn weekend!



Geen opmerkingen: