maandag 16 september 2013

Pittig hoor..elke week een kuur.

Hier zit ik alweer aan de vooravond van de cocktail morgen. Pittig hoor..geen tijd om klachtenvrij te zijn of even "goede dagen" tussendoor..
De moeheid en de gewrichts,-spierpijnen zijn toch wel de sleutelwoorden van de nieuwe kuur. Ik doe alles wat ik normaal ook doet, maar je moet niet vragen hoe..
's ochtends verloopt alles redelijk, maar zodra het middag word is eigenlijk je verdere dag al naar de knoppen, continu moe, de pijn in spieren/gewrichten is soms niet uit te houden, alsof ze met messen in je lijf zitten te porren, zelfs in m'n handen vooral m'n duim zit het. Ga morgen ook vragen of ik Zaldiar erbij mag slikken en vit. D, want ik vind dit weinig kwaliteit van leven, gaat nergens over. Ik moet dit tot eind December volhouden elke week deze kuur..wel graag een beetje op een normale manier aub.

Arend en ik zijn zondag samen met Dennis naar zwemles geweest...ik wist op een gegeven moment niet meer hoe ik moest zitten/staan, meteen bij thuiskomst weer op de bank..vreselijk...tot voor kort zat ik er alleen maar op..nu ist alleen maar liggen. Jaja tis een hele klaagzang maar wat kan jeje lichaam gaan haten zeg..de vrolijke/drukke/energieke Bianc...die mis ik echt...tis dat ik continu tegen mezelf praat..van "je moet dit, je moet dat"..anders zou je alleen maar op de bank liggen.
Joke had gelukkig t weekend voor eten gezorgd en ze belde vandaag dat ze morgen met me meeging naar de chemo..ze had alles al geregeld, kon geen eens nee meer zeggen.

De buurvrouw van nr. 48 kwam vanochtend spontaan een mooie bos bloemen brengen, puur om t feit dat ze met me meeleefde, lief hoor!! Waardeer ik erg!

Simone, een moedertje van school heeft gezegd Dennis elke dinsdag nu mee te nemen zolang ik die chemo heb elke week..echt TOP!
M'n moeder is er morgen gelukkig weer om Dennis uit school te halen..ik heb zelf vandaag al voor 2 dagen eten gemaakt, dus daar heeft ze geen omkijken naar.

Ik ga weer afsluiten ben echt doodop..terwijl dit voor mij "normaal gesproken" kinderbedtijd is, ik moet gewoon nog even wennen aan mijn "nieuwe ik". Morgen ga ik er weer voor!

Geen opmerkingen: