maandag 23 september 2013

Guus Meeuwis - De weg (met songtekst) & klaar voor de alweer 7e chemo!

Het weekend was leuk & relaxed, voor de 3e keer de film Titanic gekeken, Reiley huilen, niet normaal..terwijl hij hem al voor de 4e keer zag!

Vanochtend zijn Sandra & Bettina geweest, was gezellig, blij dat ik ze weer even gezien heb! Vanmiddag had ik een "toekomstgesprek" op Reiley's school, was informatief en verhelderend en natuurlijk spannend hoe het allemaal zal gaan verlopen op z'n stageplekken, z'n stages beginnen rond December.
Joke kwam rond 17.00 langs met nog meer eten! Het gehele weekend had ze al voor eten gezorgd en nu weer van alles, ongelofelijk! Van d'r moeder heel veel nieuwe badlakens/handdoeken etc..gehad, niet normaal meer..wat een TOPmensen!
Arend had voor Tamara een statief gekocht voor d'r foto/filmcamera, helemaal blij was ze!
En.......vandaag waren we ook nog eens 9 jaar getrouwd, waar blijft de tijd!

Vandaag was redelijk een topdag voor mij, wel druk/chaotisch..maarrrr we zijn hem weer goed door gekomen, daarom des te jammer dat ik morgen weer moet..Ik moet om 8.45 al in het ziekenhuis zijn, dus moet zorgen dat Dennis om 8.15 op school is..ik moet eerst bloedprikken, daarna de oncoloog en om 9.30 beginnen m'n kuren...beetje veel op 1 dag maar tis niet anders.
Ik ga voor t eerst alleen morgen (heb ikzelf voor gekozen)...dus boeken mee en gaan met die banaan...totaal zit ik ruim 4 uur in dat ziekenhuis, maar de ochtend..vroeg uit bed, douchen, pillen innemen, zalf op de porto-cath, Dennis klaar maken voor school etc...boel aan kant maken, iets over 8-en de deur uit...zie ik meer tegenop dan als ik eenmaal int ziekenhuis ben..zoveel georganiseer..maar..moet goed komen!

Als laatste...huilen doe ik vrijwel nooit, brok in m'n keel..alleen met zielige films...iedereen weet mijn muziekgenre..rock of hardrock hou ik van..dus wat ik nu ga zeggen zullen er veel om lachen..maar ik heb een nummer toegevoegd...elke keer als ik t hoor...word ik op de 1 of andere manier zo geraakt..echt een brok in m'n keel..van....................Guus Meeuwis..een hoop mensen zullen nu uit hun panty schieten maar tis echt zo..en ik schaam me er ook niet voor hahahaha..Carpe Diem!


Geen opmerkingen: