vrijdag 14 juni 2013

Druk, druk druk, maar wel gezellig!

Woensdagochtend 8.15 stond er een mevrouw op de stoep met een super megabak vol met prachtige planten met een mooi gietijzeren hart & waxinelichtje erin! Werd bezorgd door de bloemenjungle en kreeg ik van tante Nel Ouwens, Claudia v/d Meide & Linda v/d Heuvel & aanhang, SUPERlief, bedankt!!!

's Middags was het gezellig met vriendjes/vriendinnetjes van de kinderen, 's avond weer een heerlijk prakkie van m'n oom & tante & Corrie kwam nog even langs.

Gisteren echt een drukke dag gehad, ik heb 's ochtends alle boodschappen in huis gehaald voor Reiley's feestje, vast voorraad voor volgende week & z'n traktatie op school geregeld. Ben er lang mee bezig geweest omdat m'n arm nog niet goed werkt, maar tis me gelukt!! Toen ik Dennis weer naar school had gebracht om 13.15 ben ik vast gaan versieren, slingers/ballonnen opgehangen, Dennis weer opgehaald, prakkie gekookt & toen Sloosh, bizar moe & m'n arm was echt naar de kl#te! Maargoed, medelijden is niet nodig want...ik doe hetzelf! Het was ook niet nodig want Arend wilde het allemaal doen, maar hij heeft het al zo druk met z'n werk de laatste tijd dat ik dacht HUP aktie, ik doe hetzelf! Was er ook trots op dat ik het uiteindelijk zelf had gedaan, 't was een beetje teveel op 1 dag maarrrrrr..tis gelukt! Arend heeft 's avonds bij de buren thuis, samen met de buurman Reiley's verjaardagscadeau in elkaar gezet (dat krijg je als je online een fiets besteld, dan moet je hetzelf afmonteren)...alles was dus geregeld!
Enige "minpuntje" was dat, toen ik Reiley welterusten ging zeggen hij opeens  moest huilen, omdat hij er tegenop ziet dat ik chemo krijg en dat het zolang duurd eer het allemaal klaar is . Heb hem getroost en gezegd dat op dit moment zijn verjaardag mij juist zo'n drijfveer geeft en mij oprecht energie geeft omdat z'n verjaardag en een zondag zijn feestje is en dat kanker op die dagen voor mij niet bestaat en dat ik juist zo gelukkig ben als ik hem ziet genieten, je bent tenslotte maar 1x jarig in het jaar dus geniet ervan!! Heb ook gezegd dat ik hem snap maar omdat hij weet dat ik het gelukkigst ben als mijn kinderen blij/vrolijk zijn, ging er een knopje om, want hij weet dat ik dat 110% meent, gelukkig!! Heb hem het gevoel gegeven dat hij oprecht blij mag zijn op z'n verjaardag en dat hij lekker moet genieten en proberen zo min mogelijk aan mij te denken.

Vandaag..6.45 de wekker gezet en met z'n drietjes Reiley toegezongen in bed, 16 Jaar! Arend moest werken, maar had wel een kaart geschreven die ik vanochtend kon geven aan hem(vrouwen in bikini kaart)..vond Reiley leuk! Dennis & Tamara hadden natuurlijk ook cadeautjes, lekkere luchtjes en douchegel! Toen mocht hij naar beneden voor ons cadeau, helemaal blij was tie..een spiksplinternieuwe herenfiets, hij is zich aan gaan kleden en om 7.30(!?) was tie al samen met Dennis aan het fietsen buiten, prachtig toch!
Daarna de boodschappentas ingeladen vol met dozen slagroom en chocoladesoesen voor op school, helemaal naar z'n zin had Reiley het..daar doen we het toch voor!
Hij mocht kiezen wat we vanavond gingen eten en het werd de Mac Donalds, verdere avond mochten ze wat langer computeren & de X factor gekeken, was gezellig! Zondag z'n echte feestje met familie & vriendinnen/vrienden!
Gelukkig dat ik gisteravond nog dat gesprek met hem heb gehad, hij was supervrolijk en zei vanavond toen die naar bed ging dat dit zo'n leuke/gezellige dag was! Gelukt dus!


Geen opmerkingen: