dinsdag 30 april 2013

Koninginnedag!

Vroeg uit bed gegaan, met z'n allen de abdicatie bekeken op tv met een tompouce erbij.. hoe burgelijk & truttig :-) maar was wel leuk!

Naar de Rijnsingel gewandeld om de vrachtwagens aan te zien komen en keurig naar ieder kind gezwaaid, is een traditie maar blijft leuk en indruk maken als je ziet hoe die kinderen van zo'n dagje uit genieten.

Daarna zijn we naar de vrijmarkt op het dorp gegaan, nog een tas gescoord (ja San..mij is het wel gelukt hahaha) en voor Dennis een bewegende robotpop, rest was niks, maar was wel effe leuk.

Rest van de middag/avond hebben Reiley en ik als 2 ouwe beppen het gehele koningsgedoe gekeken, Tamara was druk bezig met vriendinnen en vanavond zelfs d'r vriendje die op bezoek kwam, Dennis druk bezig met z'n robot en Arend met z'n computer, ieder deed heerlijk waar die zin in had, daar hou ik van!

Ik heb elke dag, ook vandaag, 1 dip betreft moeheid, waneer ik dan even op de bank gelegen heb is het over, de rest merkt niemand dat ik iets heb, geweldig!
Tot vanavond dat ik dacht..ik ga zelf maar eens sigaretten maken (normaal doet Arend dat altijd voor mij)..maar ze waren op en had geen zin om weer afhankelijk te zijn, dus dacht..ik doe het zelf wel even..nou...was geen slimme zet...kon meteen m'n prothese afdoen, druk op de wond, steken door m'n hechtingen & oksel pfffff..echt lomp van mezelf. toen ik dat tegen hem zei was die al boven om naar bed te gaan..hij heeft meteen z'n badjas aangetrokken om er een paar voor me te maken, erg lief maar voelde me zo ontzettend stom & afhankelijk, niks voor mij!

Maargoed..op de lompe aktie na was het een gezellige dag!

Geen opmerkingen: