donderdag 25 april 2013

1e dagen thuis na de operatie!

Iedereen was superblij dat ik weer thuis was! Heerlijk weer het geruzie tussen de oudste 2 en herrie aanhoren in huis, het gewone leven..hoe kostbaar..
Veel mensen hebben weer gebeld, Arend nam gelukkig alle telefoontjes aan en weer meerdere kaartjes ontvangen, echt hartverwarmend!
De 1e avond van thuiskomst zat ik als een dood vogeltje in de bank, en ben/was blij dat ik de keus gemaakt heb om pas uit het ziekenhuis te gaan als de drain verwijderd is, ik had natuurlijk zaterdags al naar huis kunnen gaan met de drain maar in het ziekenhuis kom je toch meer tot rust.
De volgende ochtend ben ik meteen met de kinderen uit bed gegaan, zat vol energie, zei tegen arend dat hij lekker een uurtje kon blijven liggen en m'n dochter heeft Dennis naar school gebracht omdat ze de 1e 2 uur vrij was! Lief van d'r!
Ik voelde me heerlijk, lekker thuis, kinderen gezien voor ze naar school gingen, op 't gemakkie koffie gedronken, heerlijk!
De buurvrouw, Sandra & Bettina zijn 's ochtends geweest, m'n moeder kwam 's middags en m'n tante en oom kwamen aan het einde van de middag, lekker buiten gezeten met z'n allen, arend heb voor alles gezorgd qua huishouden/koffie schenken/eten koken etc..hoefde niks te doen, maar na het eten leek ik wel een mislukte pudding die inzaktte...die kwam hard aan..kon wel janken..' s ochtends vroeg opgestaan natuurlijk, niet gerust, druk gepraat etc..licht ging uit zeg maar..m'n neef belde of ze nog even kangs konden komen en heb eerlijk gezegd dat ik dat niet zou trekken ( vond het wel triest want ze hadden juist zoveel voor ons gedaan) maar geen probleem, alle begrip hadden ze ervoor!

Volgende ochtend gedouched, haren gewassen, leek wel of ik de marathon had gelopen, zo moe was ik daarna, dus heb ervan geleerd dat maar 's avonds voor ik naar bed ga te doen..is slimmer.
Arend heeft de pleister van de drainingang verwijderd..heerlijk als ze het vastgeplakt hebben op de wond zelf..ging dus niet soepel..maargoed..ook weer gedaan. Verder weinig gedaan, m'n oom uit Tjechie heeft nog gebeld, lekker buiten gezeten en m'n tante en oom brachten 's avonds een heerlijk prakkie andijvie voor ons allen, wat een luxe,  bedankt!
Nog steeds komen er kaartjes binnen, zo lief allemaal!

Geen opmerkingen: