donderdag 11 april 2013

Afwachten..

Zoals de titel al zegt..het is afwachten tot de 19e.

Aangezien het een week geleden is dat ik geschreven heb, zal ik de afgelopen week even samenvatten.

Zondags waren we samen met mijn moeder uitgenodigd om te komen eten bij mijn neef en z'n vriendin, was erg gezellig! M'n andere vriendin is afgelopen maandag langs geweest, was ook gezellig!
Verder kaartjes gehad/telefoontjes/mailtjes, wel lief dat de mensen zo aan je denken!

Mijn moeder komt morgen voor de 3e keer(!?) deze week alweer soppen/zemen zodat ik volgende week met een gerustgevoel naar het ziekenhuis kan en alles schoon is! Eerst wilde ik de hulp niet aannemen maar ben nu blij dat ze me helpt! De kinderen vinden het ook gezellig nu oma vaak langskomt met de hond en ze eet dan meteen 's avonds met ons mee, is leuk!

Met de kinderen gaat het goed, hebben het er niet veel over, zijn happy en we leven gewoon ons leven zoals we voorheen deden. De jongste had zelf op een stuk papier geschreven(6 jaar) dat hij hoopte dat ik snel beter was omdat ik de liefste moeder ben..ahhhhhh..dat deed me veel..hij bracht het 's ochtends vroeg al toen ik nog in bed lag. Kan je nagaan wat er toch in dat koppie omgaat.
Precies de 19e heeft hij vrij van school i.v.m. studiedag v/d leraren..De vriendin van me neef heeft vrij genomen en komt 's ochtendsvroeg al hierheen om op hem te passen, en vangt de 2 oudste op als ze uit school komen, aangezien wij heel de dag in het ziekenhuis zijn, heel lief en ben erg dankbaar voor het aanbod!
Verder voel ik me redelijk goed, wat sneller moe, maar doe alles net als voorheen, alleen met tussenpozen, ik leef per dag en maak me weinig zorgen om volgende week! Komt goed allemaal!

Geen opmerkingen: