donderdag 4 april 2013

Bezoekje anestesist

Gisteravond m'n vriendinnenavond gehad, was erg gezellig! We hebben geproost op het leven, was een mooi moment & ze gaven nogmaals aan dat ik ze altijd kon bellen als er iets is, supermeiden! De vriend van m'n vriendin kwam ook nog even langs om me persoonlijk sterkte te wensen, stel ik zeer op prijs!

Vanochtend zijn we naar het oude Refaja (Amstelwijk/Dordrecht) ziekenhuis geweest.
De verpleegkundige heeft m'n bloeddruk opgemeten, gewogen en gegevens ingevuld.
We konder vrijwel meteen doorlopen naar de anestesist, wat een superleuke/grappige man was dat, je voelde je meteen op je gemak!
M'n complete medische verleden/gegevens werden uitvoerig besproken.

Gelukkig krijg ik de narcose via het infuus, aangezien ik geen ruggeprik wilde, was dat goed nieuws!

Na het ziekenhuisbezoek zijn we nog de winkels ingeweest om schoenen/kleding te kopen voor de kids, daarna nog even wat gegeten bij Bram Ladage en daarna was het weer sloosh, de moeheid overvalt je opeens, vanuit het niets, dus lekker naar huis gegaan & na een uurtje voelde ik me weer uitgeruster.

Geen opmerkingen: