vrijdag 26 april 2013

Operatie alweer 1 week geleden!

Niet te geloven hoe snel de tijd gaat..alweer een week geleden die operatie.

2 Mei krijg ik de uitslag van alles, welke nabehandeling krijg ik? Ben ik de drager, aangezien er een erfelijkheidsonderzoek is verricht? Zijn er uitzaaiingen? We horen het allemaal as. donderdag, ik maak me er niet zo druk om, leef echt per dag.

De prothese BH is m'n grote vriend als ik hem niet om heb voel ik me niet zo prettig..ik kan hem i.v.m. druk op de wond niet echt lang omhouden, maar als ik hem omheb, opgemaakt ben, m'n haar gedaan ben ik vol zelfvertrouwen!

Enige wat gewoon tijd nodig heb is dit lichaam te accepteren hoe die nu is..zodra ik me uit ga kleden of onder de douche sta..denk ik alleen maar bllllll..echt lelijk..maarja komt ook goed, duurd alleen even..
Gevoel in mijn oksel is nog redelijk gevoelloos, maar dat kan een tijdje duren.

Arend had heel de week vrijgenomen dus was echt fijn, hij heeft alles gedaan en houd me als een waakhond in de gaten (waar ik soms knetter van word) ik wilde alleen even de vloer vegen en had het beddengoed, wel zittend, afgehaald..nou..ik dacht dattie gek werd, hij vroeg of ik gek geworden was..maarja..van helemaal niks doen word je gek.

De wond " trekt" nog wel flink waardoor ik wat gebogen loop, maar dat komt ws. omdat ik niet de moeite neem om even een uurtje op de bank te gaan liggen ofzo..soms wel stom maarja zit niet in mijn systeem.

Morgen hoop ik even met het gezin naar de braderie te gaan even een uurtje lekker eruit met z'n allen, wel leuk, daar heb ik wel zin in!

Ik mis wel m'n oude ritme, lekker hup dit, hup dat, lekker actief bezig zijn, maarja..komt goed in de loop der tijd!

De kinderen zitten weer heerlijk in het oude ritme, lekker gek doen, grapjes maken, lekker puberen, beetje het gewone leven komt weer terug na alle hectiek!

Vanavond heerlijk prakkie zuurkool van moeders gehad, ze is hier ook gezellig gebleven en blijven eten, helemaal leuk!

Geen opmerkingen: