maandag 29 april 2013

Paybacktime!

Zoals eerder m'n bedoeling was..zo is het ook gegaan..Zaterdag zijn we naar de braderie geweest...braderie was niet veel maar wat hebben we veel gelachen als gezin, slap ( tot vervelend toe) ouwehoeren bij de mensen die ons iets probeerde te verkopen, Reiley & Arend die stonden te dansen op harde muziek bij een attractie voor de kids, lekker gegeten met z'n allen bij de patatzaak, kortom..dit uitje was het beste medicijn sinds weken!

Toen we eenmaal thuis waren kwam Joke met een pan soep en stokbrood, Arend is nog snel bij m'n moeder een prakkie wezen halen, die had voor ons gekookt (we worden echt verwend) dus qua eten hoefden we niks te doen.
Joke ging 19.00 weg, dus snel gegeten en omgekleed want ik wilde Bettina toch verrassen door op haar verjaardag te komen, was erg gezellig, Tamara was ook meegegaan en Arend heeft ons afgezet en is ons weer komen halen.
De verjaardag was erg gezellig en ik kreeg een hoop complimentjes door hoe ik eruit zag en dat je er niks van zag ( dankzij mijn grote vriend de prothese bh)..kortom m'n zelfvertrouwen was 110%.

Toen ik Arend ging bellen om ons op te halen ( 3 uurtjes verder), voelde ik al dat het toen sloosh was...opeens gaat dan het licht uit zeg maar..ben ook bij thuiskomst meteen naar bed gegaan en op bed gelegen tot de volgende ochtend 11.30 ( niks voor mij want lang op bed liggen vind ik altijd zonde van m'n tijd) ..om  13.30 overviel de moeheid me weer(!) zo dat Arend me gewoon gedwongen heeft om op de bank te gaan liggen, waar ik vervolgens weer heb liggen slapen..pffffffffffffff...Zo jammer..want het was echt een topdag die zaterdag en nu kon ik het terugbetalen, flinke paybacktime! Maargoed..die zaterdag pakt niemand me meer af :-)

Vandaag was Arend voor t eerst werken, de afhankelijkheid doordat ik veel niet mag en moeite hebt met m'n rechter-arm is toch wel het irritantst, de oudste 2 hebben me bizar goed geholpen vandaag..echt lief! Zonder hun had t vandaag allemaal niet gelukt om alles op orde te stellen, schoonmaken, vegen, bedden verschonen, afwas, vuilnis wegzetten en ze hebben zelf met z'n 2en nog boodschappen gedaan, TOPPERTJES!

Joke & Henry kwamen nog langs met nasi & sate, heerlijk was het! Kinderen hebben heel lang buiten gespeeld, nog buiten gezeten, op 1 instortingsmoment na, was dit een topdag!

Het enige..vele mensen die vragen of ik me druk maak voor een donderdag, Arend maakt zich ook vreselijk druk om de uitslag..ik niet! Ik leef zoals ik al eerder heb gezegd echt per dag..ik geniet van alle kleine dingen( Dennis en Reiley die uren buiten spelen met de buurtkinderen, Tamara die druk bezig is met vriendinnen, filmpjes maken etc..Arend die weer lekker thuis is uit z'n werk) intens en ga me niet druk maken, vind ik echt zonde van m'n tijd..donderdag zien we wel weer verder, ik leef nu! Je merkt aan mij niet veel maar van binnen ben ik echt veranderd..laconieker, maar bewustwording is toch wel het juiste woord, intenser leven en dankbaar zijn voor wat je hebt qua gezin, vrienden, familie, kennissen die met je meeleven. Het leven is ZO de moeite waard! Juist om die kleine dingen die zo gewoon lijken.

Geen opmerkingen: