woensdag 29 mei 2013

Zomaar even een kleine update!

Zal weer even wat van me laten horen...

Gezellig, rustig weekend gehad, Joke, de buren & m'n moeder zijn nog langsgeweest. Van m'n moeder kreeg ik nog 2 flessen Martini en een fles Bailey...terwijl ik veel liever een glaasje siroop drink maarja..ik zal het wel opdrinken uit beleefdheid!

Zondag heb ik voor t eerst sinds de operatie gedouched en m'n haren gewassen, doordat er geen sop in de wond + portocath mag komen verliep dat erg moeizaam, zwaar vermoeiend maar was wel heeeerlijk, ik had 4 dagen niet gedouched dus dan wil je wel!

Ik zie er wel erg tegenop dat die hechtpleister weer eraf gehaald moet worden, einde van de week..als dat net als de 1e keer zo verloopt kan ik er wel een paar dagen vooruittrekken en een serestaatje innemen ofzo hahaha

Een maandag de dag begonnen zoals ik voorheen ook deed, heerlijk! Dennis zelf naar school gebracht op de fiets, ging goed behalve het afstappen is een vervelend gevoel, maargoed, het lukt! Ik doe alles zelf weer, niet afhankelijk zijn is toch het mooiste wat er is!
Ook 2 dagen nog buiten gezeten, onder de parasol, want ik kan (was ik al voor gewaarschuwd) niet meer in de zon zitten, binnen 2 minuten is m'n arm dan vol met vocht.

Alleen die continue pijn in m'n arm/amputatiewond word ik erg simpel van, er zit ook een flink " vochtzakje" onder m'n amputatiewond, trekt heel erg..maarja..zal ook wel weer goedkomen, operatie is natuurlijk nog maar een week geleden, dus mag niet klagen! Gevoel in m'n oksel is helemaal weg, maar dat zal langzamerhand ook wel weer terugkomen.

Betreft m'n winkeltje..heb er goed over nagedacht..maar heb iedereen een nieuwsbrief verstuurd dat ik hopelijk in het najaar de draad weer gaat oppakken en dus voor de zomer geen nieuwe kleding meer inkoop. Financieel is dat geen beste keuze maar ik wil deze weken m'n conditie opbouwen voordat ik met de chemo start & aangezien ik niet weet hoe m'n lichaam op de chemo gaat reageren zet ik de winkel gewoon even op pauze, helaas, maar wel de beste keuze denk ik!

Geen opmerkingen: