vrijdag 3 mei 2013

Geen pruik!

M'n waakhond(Arend) was vandaag werken dus heb het er even van genomen..heerlijk voelde dat!
Aangezien ik m'n rechterarm nog steeds zo slecht kan gebruiken, heb ik met links afgewassen(wat natuurlijk niet mag), heel voorzichtig natuurlijk, duurde erg lang maar uiteindelijk toch gelukt! Alle wassen gedraaid.
Daarna met Dennis lekker naar Bakker Vos gegaan om een donut te kopen, daarna naar het postkantoor waar ik een paar bekenden tegenkwam en dus weer druk heb staat te kleppen, heerlijk weer even m'n oude ritme! Ik gaf aan dat ik die afhankelijkheid niet meer wilde en dat ik zo'n boodschappen-karretje ging kopen op wieltjes ( waar de mensen van 80+ ook mee lopen) zodat ik zelf weer boodshappen kon halen, zonder te tillen. (want was de Bas in geweest voor 3 kleine boodschapjes en dat was achteraf toch te zwaar)
Monica ( van het postkantoor/Sanders) gaf aan nog een karretje thuis te hebben staan die je niet moet trekken maar duwen ( verhaal krijgt een vreemde lading zo maar heb geen andere woordkeuzes hahaha)
dus helemaal leuk en ze zou morgen zorgen dat tie klaar staat..toppie!
Een andere vaatwasser kopen is hierna het belangrijkste...scheelt ook weer enorm veel, want die kan ik in en uitruimen zonder teveel moeten belasten, helemaal leuk! Des te minder ik afhankelijker word des te beter!

Heb tussendoor ook nog even nagedacht over alles en ben erachter gekomen dat ik het meest tegen de operatie opziet & heb " goed overwogen" besloten geen pruik te nemen, waarom niet? We gaan de zomer tegemoet..warmte dus met zo'n nepding op je hoofd en dat haar wat ik nu heb is geen pruik voor te vinden, warrig, getouperd, geblondeerd, dat gedoe met aanmeten en de juiste haarstyl uitzoeken, noem maar op. En om nou met een keurig/gestylde pruik thuis te komen is ook niet mijn ding..dus ik ga gewoon voor de leuke bandana's, weer een zorg minder, dus ga 1 dezer dagen er een paar uitzoeken dan leg dat vast klaar.

Verder weer berichtjes/telefoontjes beantwoord, alles begint weer van vooraf aan..hahaha..wel lief hoor van iedereen, doet me erg goed!
Ook een gedeelte van de hechtpleister verwijderd..na een glas Bailey, half naakt door de woonkamer, half zuchtend en puffend, leek wel of ik ging bevallen zo achtelijk deed ik, ze zeggen dat je na een amputatie weinig gevoel heb rondom de wond..nou..ben ik zeker weer een uitzondering want voelde elk stukje..maarja..morgen de rest.

Geen opmerkingen: