zaterdag 9 november 2013

Eigen website over borstkanker & nog effe doorbijten tot de 26e!!

Zo..daar zijn we weer..is al weer zaterdagavond laat..tijd gaat snel.

M'n klachten heb ik natuurlijk flink maar heb besloten daar weinig meer over te schrijven...de laatste 3 chemo's overleef ik ook nog wel met al die klachten, komt toch heel de tijd op hetzelfde neer & met veel klagen bereik je toch niks dus wil het omzetten naar iets positiefs, maar vooral hopelijk nuttig te zijn om andere mensen 'die de diagnose pas te horen hebben gekregen' te kunnen helpen!

Dus ben ik afgelopen week druk bezig geweest om een website te maken gericht op borstkanker. Toen ik de diagnose kreeg, werd internet m'n grootste vriend..alles wilde ik erover lezen en weten...moest op allerlei sites zijn en heb veel moeten zoeken..
Met mijn website wil ik zoveel mogelijk alle info op 1 pagina hebben staan..van borstamputatie t/m winkels waar je bandana's kan kopen, zodat mensen niet heel het internet hoeven af te struinen.
Ik heb er wel een persoonlijke website van gemaakt..met een paar foto's erop van ons en mijn eigen verhaal...dat maakt het echt een persoonlijke website met in de loop der tijd alle info omtrent borstkanker en alles wat daarbij komt kijken.
Ook heb ik " het Rozengala" team met Ernst Daniel Smit aangeschreven..deze willen geld inzamelen voor de pijnklachten 'die bij kanker komen kijken' waar weinig aan gedaan word of onderschat worden.
Voor mij maakt het niet meer uit, daar bijna alle chemo's erop zitten maar puur voor de mensen na mij..die er nog mee te maken krijgen betreft de mondproblematiek...als ze daar toch eens iets voor uit kunnen vinden, hallelujah!
Dus..ik heb het gevoel nuttig bezig te zijn, puur om andere mensen te helpen, de website is nog lang niet klaar..maar als je op de link klikt zie je een beetje hoe die word  http://borstkanker4.webnode.nl/

Vandaag is Joke nog geweest om voor heel het weekend eten te brengen, super! En wat ik ook superlief vond...vanavond had ik eigenlijk een reunie van de Huishoudschool..maar daar had ik me voor afgemeld i.v.m. de moeheid 's avonds..maar Marjorie bracht vanmiddag een mooie orchidee omdat ik er niet bij kon zijn...deed me echt wat. Ook de mensen die afgelopen week een kaartje/berichtje hebben gestuurd,, bedankt!

Met de kinderen gaat alles goed en z'n gangetje, Arend gaat morgen weer werken na 3 relaxte/gezellige dagen, we hebben een hoop gelachen, vooral om zelfspot, kon amper lopen/bukken/opstaan en dan nog heel de dag m'n tong uit m'n mond, bloedneuzen in de winkel, zonder zakdoek..zie je het voor je..een kale vrouw die gebogen loopt met een tong uit haar mond & een doekje voor d'r neus..pfffffff niet echt opwindend maar we lachen er maar om..klagen heeft toch geen zin! Dan maar harde humor!

Ik bijt nog wel even door en zodra ik het even niet ziet zitten, lach ik het maar weg..en denk dan bij mezelf..nog even volhouden Bianc, met deze strategie hou ik het nog wel vol..hard voor jezelf zijn, alles relativeren & de 26e als einddoel zien!!! Dinsdag ga ik voor de 14e chemo!!

Geen opmerkingen: