vrijdag 22 november 2013

Drukste dagen ooit tijdens/na 15e chemo!

Afgelopen dinsdag de 15e chemo en 12e Herceptin gehad. M'n bloeddruk was goed, maar m'n hartslag veels te hoog..de zuster zei dat ik het echt rustiger aan moest doen omdat de Herceptin zo'n druk op je hart geeft en de rode bloedcellen laag zijn.
Maargoed alles verliep verder goed, zonder klachten.

Bij thuiskomst belde m'n moeder op, ze had voor ons gekookt maar voelde zich niet lekker, dus ben ik een half uur nadat ik thuis was vanuit de chemo ook nog het eten bij m'n moeder op wezen halen...Arend ging naar een bedrijfsuitje dus ik moest het wel doen, wat achteraf onverantwoord was i.v.m. sufheid..maargoed we hadden wel lekker eten!

Woensdag ook gehele dag bezig geweest, huis schoonmaken, boodschappen, naar de tandarts met de kinderen, gister met m'n moeder naar het gemeentehuis geweest voor uitreksels (ze heeft een huis toegewezen gekregen aan de Prunusplantsoen), intake gesprek gehad met woonvisie, toen moesten we t dorp nog in om pasfoto's te maken voor een nieuwe id-kaart voor d'r, toen snel naar huis Dennis uit school halen. Thuis eten gekookt en toen ben ik nog een groot pakket kleding gaan uitzoeken voor de winkel & alles ingevoerd op de website. Tot 's avonds laat bezig..

Vanochtend weer vroeg uit bed, inclusief de bizarre gewrichts,-spierklachten & beginnende zenuwpijn onderaan m'n voeten maarrrrrrrr...had beloofd Reiley naar school te brengen omdat tie zo lang moet reizen met het busje, breng ik hem soms..dus was pas 9.00 vanochtend weer in huis, 2 paracetamollen ingenomen..en om 11.15 stond ik weer bij m'n moeder voor de deur..weer naar 't gemeentehuis..id-kaart aanvragen, boodschappen  gedaan en daarna zijn we in het huis wezen kijken aan de Prunusplantsoen..helemaal leuk!!! Het is natuurlijk een grote stap voor m'n moeder na 22 jaar verhuizen maar dit is het perfecte huis voor d'r, supermooie flat, gezellig, ruim, licht, 1e etage..alles wat ze wilde, dus ze neemt de woning!! Helemaal leuk!

Dus tot nu toe zeer drukke dagen en vanavond na het avondeten ging voor 't eerst het licht uit..2 uur lang op de bank gelegen, compleet van de wereld. Maar geeft niks..het waren " vruchtbare"  dagen!

Arend heeft voor een dinsdag vrijgenomen om met me mee te gaan naar de laatste chemo, heb al tegen m'n moeder gezegd dat ze dinsdag niet hoef te koken, dan gaan we wel even naar de mac. donalds om het te vieren!
Nog even door de laatste klachten heen en dan gewoon de laatste chemo, ongelofelijk!! Joke staat morgen weer op de stoep met eten, heerlijk!

Geen opmerkingen: