woensdag 9 oktober 2013

Weer met m'n winkeltje begonnen!!

Ja..word saai om te lezen..maar voor mij is het nu aftellen natuurlijk..dussss ga het toch weer zeggen..de 9e chemo en 5e Herceptin zitten erin, nog 7 chemo's te gaan!

Arend is met me meegeweest, hij werkt nu weer in ploegendienst en was vrij en wilde zelf mee..achteraf had die misschien een beetje spijt want ik was wat "ruziezoekerig" hahaha...geen enkele nacht normaal doorslapen, hormonen/opvliegers die meespelen, m'n voeten die weer kapot gingen en 2 grote kloven op m'n tong en dan weer vrolijk huppelend die chemozaal binnen om dat bocht weer in te laten druppelen, joepie! Pfffff..is dan toch heerlijk om tegen iemand aan te schoppen/schelden af en toe..gemeen, maar wel de waarheid. Nadat ik was afgekoppeld van de infuzen voelde ik me weer rustig in m'n hoofd en me verder normaal gedragen, voor zover ik dat kan natuurlijk hahaha. M'n moeder was bij thuiskomst weer aant soppen en heeft ook voor 't avond-eten gezorgd, (m'n lievelingskostje witlof) toppie moeder!

Vond het wel pittig om te horen via het nieuwe reclamespotje dat er per dag 9 vrouwen overlijden aan borstkanker..is echt veel, laat stil staan bij alle andere vormen van kanker..echt bizar.

Tot nu toe gaat 't goed! Ben erg aktief geweest gister & vandaag zonder rusten!

Heb na goed nagedacht te hebben weer kleding ingekocht voor de webwinkel en ga weer langzaam de winkel " opbouwen"! Heb er echt zin in en ben er al druk mee bezig geweest, heerlijk om er weer mee bezig te zijn, Alleen 's middags neemt m'n concentratie zo sterk af dat ik het adverteren etc..'s ochtends moet doen, maar geeft niks, ik heb weer een doel en ga weer m'n eigen centen verdienen! Ik heb al reacties gehad van mensen dat ze blij waren dat ik 't weer ging oppakken, helemaal leuk en m'n 1e bestelling is alweer binnen in korte tijd!

Geen opmerkingen: