donderdag 24 april 2014

Hoofddoek in de kliko! Geen goede dag vandaag door gewrichtspijn!

Wat een bijzondere 2 dagen waren dit...Gisterochtend heb ik besloten dat het maar eens klaar moest zijn met die hoofddoek..ik zag hem hangen in de hal en opeens iets in mij zei..weg ermee! Ik voel me helemaal niet mezelf met dit ultra korte kapsel maar ik ben wie ik ben..en die hoofddoek is verleden tijd! Zo gezegd zo gedaan..meteen in de kliko gegooid om weer een tijdperk af te sluiten..was er opeens klaar mee..Aangezien ik de kranten moest doen en m'n hoofddoek in de kliko lag..moest ik echt even tegen mezelf praten...voor 't eerst sinds m'n haar afgeschoren is en nu weer een beetje gaat groeien en ik helemaal niet lijk op hoe ik er eerst uitzag met m'n wilde jaren 80 kapsel..moest ik echt een drempel over..om zo de straat op te gaan.maar..beetje gel ingedaan & toch gedaan! Mensen die je 2x aankijken i.p.v. 1 x..kinderen die je nakijken..bijzondere blikken van mensen pffffff..echt door zo'n chemokapsel, maargoed..het was heerlijk bevrijdend..geen warme doek meer op m'n hoofd..gewoon zo naar buiten lopen zonder eerst je doek te moeten wikkelen etc..Nieuw tijdperk! Mensen die ik ken die je aanspreken op je kapsel etc.......Die 1e dag zonder hoofddoek na ruim 10 maanden was erg bijzonder,..en moest dus veel tegen mezelf praten....Ik heb veel zelfvertrouwen maar die werd toch op de proef gesteld de laatste 2 dagen om met dit " kapsel"  rond te lopen vanwege die blikken, mensen schrikken toch op de 1 of andere manier.


Vandaag was voor mij echt een heavy day...m'n spieren/gewrichten waren zo intens pijnlijk, niet normaal..vanochtend bij het uit bed komen al..Arend zei ook al dat ik stilletjes was (ik wil niet heel de tijd lopen klagen) & m'n oudste 2  kids heb ik vanavond geen welterusten gezegd op hun kamer omdat ik het niet zag zitten om die trappen op te klimmen, Reiley kwam vanavond een paar keer beneden en bij de laatste keer zei die " leef je nog" puur omdattie me alleen maar in dezelfde houding zag zitten..durfde me amper te bewegen, bij elke beweging was het zo pijnlijk..heb er weinig over gezegd omdat ik niet wil lopen klagen en zeiken ..maar een tijd geleden dat ik me zo heb gevoeld..voelde me gehele dag moe echt raar! Past niet bij mij..heb normaal genoeg energie, maar vandaag voelde ik me echt een leeggetrokken batterij, zal ook wel komen omdat m'n weerstand nog niet up-to-date is..en ik flink aant hoesten ben/keelpijn.. enzo..Dennis heeft me aangestoken..Echt niet interessant zo'n verkoudheidje maar ben ws. nog niet zo sterk lichamelijk..dat m'n lichaam dat 100% aankan....had echt nergens zin in..terwijl ik normaal gesproken alleen maar bezig ben...wilde eerst ook deze blog niet schrijven i.v.m. moeheid..maar dacht.."schei uit"..ik moet m'n gevoel kwijt.morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen! Gister had ik weer dat drukkende gevoel op m'n borst...zie toch wel op tegen de kuur van dinsdag & eerst moeten ze al dat bloed uit m;n porto-cath halen voor onderzoek, worden spannende dagen en hopelijk ben ik morgen weer 100% mezelf!

Geen opmerkingen: