maandag 3 november 2014

Uitslag hormoontest, even gestopt met hormoontherapie!! Boek bijna klaar!

So..daar ben ik weer.

Ben de afgelopen weken alleen maar bezig geweest om m'n boek klaar te krijgen, komt meer bij kijken dan gedacht..wat een werk! Welk soort papier, welke afmeting, de cover..foto's toevoegen, dingen aanpassen, alles ander lettertype etccccc...veel over en weer gemaild met de uitgever..maarrrr spannend!! Ook heb ik het gezin, m'n moeder/vriendinnen om toestemming moeten vragen of ze het ermee eens waren dat hun foto geplaatst werd in het boek ivm. wet van de privacy. Ze hebben allemaal toestemming gegeven, gelukkig maar!
Nu alle puntjes nog op de i zetten en dan is het boek klaar om verkocht te worden, raar idee! Enige nadeel is dat ik al in contact stond met Pink Ribbon om een deel van de opbrengst van elk verkocht boek aan hun te doneren..helaas heb ik de winstmarge bekeken en verdien dus 11 eurocent per verkocht boek hahaha, (anders moet het boek duurder gemaakt worden en dat wil ik niet) ik heb een te dure bewerking van dit boek gekozen dus ik kijk nog even hoe het gaat lopen en stort dan gewoon een bepaald bedrag als ik heeeel veeeeeel boeken heb verkocht.

Ik hoop dat mensen iets aan het boek hebben, qua herkenning/positief denken etc..want het zijn 100% pure gevoelens van hoe ik het beleefd heb de afgelopen 19 maanden. Per gebeurtenis van het gehele proces, impact van omgeving, alles is beschreven en iedereen heeft echt, net als een reallife soap..19 maanden lang een kijkje in dit gezin met alles erom heen.

Zoals het nu gaat is het boek binnen 5 dagen te bestellen, zodra alles 100% rond is zet ik als 1e in deze blog alle info hoe je deze kan bestellen bij de uitgever. Ik hoop op een goede verkoop zodat ik Pink Ribbon toch een mooi bedrag kan overmaken!

De oncologe heeft verleden week gebeld met de uitslag van het bloedonderzoek betreft m'n hormoon huishouding...ik ben 100% in de overgang dus mijn eierstokken liggen 100% stil!! Positief nieuws!! Dus ik hoef zowiezo geen 2 soorten hormoontabletten!
Alleen afgelopen woensdag nadat ik de kranten had gelopen, liepen de tranen over m'n wangen, kon geen kant meer op met dit lichaam, toevallig(!?) belde de oncologe daarna voor de uitslag..ik zei meteen tegen haar dat ik dit niet meer volhield, na een jaar lang 24/7 die bot,-spier,-gewrichtspijnen sloosh gewoon! Ze zei meteen..stop met de hormoontabletten voor 4 weken..daarna hebben we contact, want ze wil zeker weten dat die pijnen van de hormoontherapie komen en dat ze uitzaaiingen etc..kan uitsluiten. Nou ik weet zelf wel dat het puur door die hormoontherapie kom, geen twijfel mogelijk. Ze vertelde dat het ruim 3 weken kan duren eer je verbetering merkt na het stoppen ervan..we wachten maar af...puur omdat de test heeft uitgewezen dat ik in de overgang ben kon ik dit risico nemen. (omdat mijn tumor hormoongevoelig was) Ze vertelde dat als het aan de hormoontherapie lag ik dan een ander soort zou krijgen die niet zo slecht is voor je gewrichten, maarja..daar word je weer depressief van en vele kilo's zwaarder..dusja..we wachten maar af..tot nu toe voel ik weinig verbetering maar dat had ze al gezegd dus...

Afgelopen zaterdag gaf m'n moeder een etentje voor iedereen die geholpen had met de verhuizing, in Palm Partyhouse in Zwijndrecht...nou..wat was het gezellig!! Echt super!! Eerst bowlen met z'n allen en daarna tafelgrillen en gourmet met live muziek! Voetjes van de vloer dus..heerlijk gedanst!! Arend had Tamara en Reiley ook op de dansvloer getrokken, helemaal leuk! Was echt een avond om niet te vergeten, veel gelachen, goed eten, lekkere muziek..een aanrader! Bedankt ma! Ook werd ik nog geintervieuwd door iemand van een regionale krant..ze wilde alles weten en foto's maken..had ik weer..zal zo nog even een foto erbij zetten!

Morgen weer naar het ziekenhuis voor de APD kuur(voor de botontkalking) dus ben weer 2,5 uur zoet. Arend is gelukkig nog vrij en haalt Dennis van school.






Carpe Diem!


Geen opmerkingen: