woensdag 12 november 2014

Mijn boek komt op de pagina van Pink Ribbon!

De link in mijn vorige blog zegt het al..het boek is gepubliceerd! Voordat het gepubliceerd werd moest ik alles nog nakijken..ik kwam een paar taalfoutjes tegen (niet vreemd met een boek van 367 pagina's(!?)..maar heb het gelaten voor wat het was..om nou elke pagina te bekijken of er geen spatie verkeerd staat of ergens een letter vergeten ben..ik ben niet perfect..dus het boek ook niet..hahahaha..klinkt dom..maar het boek bevat mijn gebundelde blogs en wil het zolaten zoals ik toen beschreven heb...het is ook echt int Ridderkerks geschreven..leggen i.p.v liggen enz...het boek is puur ik, qua schrijf/spreektaal en met m'n ........puntjes ertussen en paar taalfoutjes..just me!

Ik heb er tot nu toe 7 verkocht..echt leuk! Het boek bestellen kan alleen via de uitgever en staat niet in de winkels omdat ik dan 100 euro moest betalen voor een ISBN nummer. Alleen met een ISBN nummer mag je bij Bol.com en winkels etc.. verkopen.
Via de uitgever is het goed geregeld want zodra er een boek verkocht is krijg ik een mail daarover met naam en woonplaats van diegene die het gekocht heeft.

Vanavond kreeg ik een mailtje terug van Pink Ribbon..ze gaan m'n boek opnemen in hun pagina, hoe leuk! Als ik maar 1 vrouw kan inspireren met dit boek..dan ben ik al blij! Dan is m'n missie geslaagd!

Ik ben nu 2 weken gestopt met de hormoonpillen..merk nog geen verschil, maar ze had al gezegd dat het 3 weken kon duren eer je verbetering opmerkt..dus ik wacht af..vandaag de kranten weer gelopen en m'n knieen/vingerkootjes waren weer helemaal naar de kl@#$%^&*! Echt gek van..dus nog een week en dan moeten we echt verbetering zien..wel spannend..lijkt me zo bizar als je weer een gewoon normaal lichaam heb en niet elke avond gestrekt moet liggen..als ik het niet doet..'s avonds een uur plat liggen met m'n lichaam dan komt dat 's nachts tot uiting, Arend word daar dan echt wakker van hoe ik met m'n lichaam tekeer gaat..echt spastisch..maargoed..we wachten nog even af..

Eergister ben ik nog bij Linda wezen koffie drinken, was weer effe gezellig!! Dennis heb ik verteld dat Sinterklaas niet bestaat..op een leuke manier..maar ga niet mee in deze belachelijke tijd dat ik moet uitleggen waarom de pieten nu groen/geel/paars zijn of bloemen, regenboog of stroopwafelpiet....ben helemaal klaar met die teneergang van onze traditie, als je het over een bruine boterham, blanke vla, negerzoen of iets dergelijks heb ben je al bang om te discrimineren..hou op! Onzin, doe ik niet aan mee..Dennis vatte het goed op gelukkig maar ben blij dat m'n 3 kinderen opgegroeid zijn met de normale traditie. Verder geen bijzondere dingen gebeurd deze week..

Mocht je nog interesse hebben in het boek..zie de link  http://www.boekenbestellen.nl/boek/borstkanker-maar-ik-ben-moeder


Carpe Diem!



Geen opmerkingen: