vrijdag 3 oktober 2014

Ziekenhuis solt met mensen, uitslag is nu weer 17 Oktober.........

Maanden geleden stond 17 Oktober al vast voor een afspraak bij de oncoloog (waarbij ik de belangrijkste bloeduitslagen zou krijgen ofdat er nog tumormarkers in m'n bloed aanwezig zijn)...enkele weken geleden werd dit verzet naar 10 Oktober....Vanochtend heb ik dus bloed laten prikken daarvoor..en bij thuiskomst lag er een brief op de mat dat de afspraak weeeeeeeer werd verzet naar 5 November(!?#) bij een andere oncoloog.........

Het beetje haar wat ik heb ging recht overeind staan..ik leef naar 10 Oktober toe..zo'n spannende uitslag..bepaalt m'n stukje toekomst etc..vanochtend toen ik die buisjes bloed zag gaan dacht ..owwwwwww..zal het goed zijn? En dan dit! Ik heb meteen het ziekenhuis gebeld om te vragen of ze uberhaupt snappen dat ze niet zomaar kunnen sollen en veranderen qua afspraken/andere artsen etc..betreft oncologie? Het gaat niet om een uitslag of ik griep heb of iets gebroken heb..'t gaat om m'n toekomstbeeld..echt verre van menselijk. Ze zei dat ze het begreep (duhhhhh...daar heb ik niks aan) dus schakelde ze me maar snel door naar een ander...(wist niet eens dat ik doorgeschakeld werd) dus weer heel m'n verhaal gedaan en haar erop gewezen dat ze verleden jaar uitverkozen waren tot "beste ziekenhuis van Nederland" maar dat ik er persoonlijk voor zou zorgen dat het dit jaar niet het geval zou zijn met deze praktijken..(op een rustige manier zei ik het hoor) ..hou op zeg..ik vecht wel voor m'n eigen persoontje, het gaat om mijn leven, letterlijk en figuurlijk.
Ze heeft me er tussen gepropt en nu sta ik dus voor 17 Oktober ingepland bij een andere oncoloog want Dr. v/d Bosch is zelf ook langdurig uitgeschakeld? Vind ik helemaal niks..weer een andere oncoloog..ik zei..mag ik niet bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek..maar dat kon niet..wat een gedoe..maargoed 17 Oktober is beter dan 5 November..'t blijft slordig vind ik van het ziekenhuis!

Waar ik echt dankbaar voor ben (wat ik nooit verwacht had van mezelf) is de lotgenotengroep op facebook..alleen maar herkenning van gevoelens etc..ben blij dat ik daar lid van ben geworden..als je niet zoiets heb voel jeje denk ik snel eenzaam met gevoelens omtrent de kanker..mensen gaan weer door met hun leven, vergeten wat een impact dit hele gebeuren heeft op je persoontje, niet te beschrijven gewoon. Kreeg ook nog een kaartje van Nel en Patrick, erg lief!

Gister ook nog het programma " over mijn lijk"  gezien..wat een respect heb ik voor die mensen..ze genieten misschien nog wel meer van het " te korte"  leven dan mensen die gezond zijn en er niet bij stil staan..

M'n restpartijen verkopen redelijk goed, dus hoop dat ik er snel doorheen ben en weer rust in m'n hoofd krijg en me kan concentreren op een ander baantje..lijkt me ook wel weer leuk..ik verdien natuurlijk nu ook even weer m'n eigen centen(door die restpartijen) en voelt goed! Heerlijk weer m'n eigen geld verdienen! Dingetjes kopen van m'n eigen bankpas..is veel waard voor zo'n persoontje als ik!
Met het gezin gaat 't ook goed..Tamara is net thuis van stappen in Alcazar..d'r vriendinnetje Melissa blijft weer slapen gezellie! Reiley heeft samen met Arend bijna 2 uur lang aan de grote tafel gezeten om te tekenen en Arend z'n eigen spelletje te spelen op de laptop en even genieten van z'n vrije dagen)  en tussendoor even een beetje beppe... Dennis had een leuke Aikidoles gehad en vanmiddag een vriendje te spelen en ik???? Ik heb het overdags druk gehad en vanavond heerlijk tv gekeken en nu m'n blog tikken, kortom..het gewone leven..en dan maar hopen dat ik dit " gewone leven"  na 17 Oktober rustig voort kan zetten. Fijn weekend allemaal!




Geen opmerkingen: