dinsdag 20 mei 2014

Vandaag de Herceptin en APD infuus, laatste Herceptin 12 augustus 2014!

Verjaardag van Tamara was echt super! Met z'n vieren 's ochtends gezongen voor d'r, ze had van de week al een navelpiercing gehad en zondagochtend kreeg ze ook nog belichtings"paraplu's" omdat ze zoveel filmpjes opneem en met deze apparaten heeft ze altijd daglichteffect..dus ze was superblij!
Beide broers waren samen wezen shoppen van hun eigen geld en hebben lekkere douchegels en deo gekocht voor d'r!


Het was een prachtige dag, heerlijk buiten gezeten, was erg gezellig met de familie/vrienden & de mannen hebben natuurlijk de traditie weer gedaan..voetballen met z'n allen op het grote veld! En Henry moest natuurlijk Tamara even pesten toen Dimitri binnen kwam..met een knalrood hoofd zat ze buiten..
Joke & Henry hebben Reiley ook verrast door hem een fiets te geven (alvast voor z'n verjaardag omdattie andere gejat was) Superblij is tie ermee!


Als er 1 van ons jarig is mogen ze kiezen wat ze willen eten, Tamara koos voor Mac. Donalds dus daar zijn we vandaag met z'n allen naartoe gefietst was gezellig!

Vandaag...Arend had vrijgenomen, wilde erbij zijn omdattie niet wist hoe ik zou reageren op de hogere dosis Herceptin en APD. Ik heb ruim 4 uur aan het infuus gelegen..na de herceptin werd pas dat APD infuus gegeven..mocht niet tegelijk..pfffffffffff..de buren hebben Dennis tussen de middag en om 15.15 opgevangen, waren pas 15.30 thuis..en we waren al om 10.15 in het ziekenhuis…echt bizar..en ze moesten weer bloed afnemen.. was weer proefpersoon voor een leerling, drukte ze hard op m’n porto-cath…niet echt een prettig gevoel..voel het nu nog, net alsof het kastje "losgeschoten'  is..
1 geluk..morgen mag ik weer voor een hartscan.

Tot nu toe voel ik me goed en het is al middernacht..dus mag niet mopperen! Het mooie nieuws..als alles meezit en 't gaat goed..ben ik 12 augustus klaar met de Herceptin!!!!!!!!
De porto-cath mag nog 5 jaar blijven zitten voor dat APD infuus..alleen moet ik dan wel om de 6 weken naar 't ziekenhuis om hem door te laten spoelen, ik ga daar wel even over nadenken want anders had die porto-cath er dit jaar nog uit gemogen..dus of ik laat hem er na augustus uithalen en prikken ze gewoon maar in m'n aderen of ik laat hem zitten..ga er nog even over nadenken! Carpe Diem!





Geen opmerkingen: