vrijdag 15 augustus 2014

Laatste Herceptin gehad en 2e APD kuur!

Dennis was dinsdag al vroeg uit bed om met me mee te gaan naar 't ziekenhuis..echt lief!
Samen naar 't ziekenhuis gereden, was relaxed..Joke stuurde nog een sms en Nel heeft me nog succes gewenst..de bedankkaarten ingeleverd en de dozen met negerzoenen neergezet voor personeel en patienten...toen ik aangesloten werd op de Herceptin zeiden ze dat ik de APD kuur ook kreeg daarna..dat wist ik dus niet en heb meteen aangegeven dat niet te doen anders had Dennissie 4,5 uur lang int ziekenhuis moeten blijven, dus heb de Herceptin gehad en een afspraak gemaakt voor de volgende ochtend 9.00 voor de APD.
Dennis heb zich weer keurig gedragen int ziekenhuis, kreeg ijsjes.negerzoenen, soep en brood met smeerkaas..daarna nog foto's gemaakt dat hij in die stoel zat..vond tie leuk (de foto zal ik volgende keer plaatsen)..


Bij thuiskomst stond Arend me op te wachten bij de buitendeur om te vragen hoe het was gegaan....het huis had tie netjes aan kant gemaakt..koffie stond klaar super! 's Middags met de kinderen bij Bram Ladage wezen eten, even bij Kruitvat gesjopt (omdat Tamara kassadienst had) voor Dennis kleding gekocht i.v.m. Bettina en Eriks trouwerij en gebak gehaald voor 's avonds..was feest natuurlijk i.v.m. de laatste Herceptin!


Woensdag..de APD kuur.keek er naar uit want vorige keer had ik bijna 5 dagen geen gewrichtspijnen..nou..dat was effe anders..kwam met moeite uit de stoel..de zuster gaf aan dat de laatste Herceptin de nekslag gaf..elke laatste kuur of wat dan ook..is gediagnostiseerd op wat een mensenlichaam aankan..dat is dus bewezen in studies etc..dat een lichaam even niet meer kan verdragen dan die hoeveelheid kuren die ik achter de rug heb...(vandaar dat artsen al van tevoren weten waneer je klaar bent met je kuur)..tot nu toe..indringende gewrichts,spierpijnen..moeite met opstaan, 's ochtend op tijd uit bed..hou het niet langer uit..pijnlijke vingerkoten, rug,heup,knieen..echt gek van! De broeder en zusters gaven aan dat het tussen nu en 3 maanden verminderd moest zijn aangezien de Herceptin nu gestopt is..we wachten maar af dussssss...


Toen ik net terug was van m'n kuur..koffie gedronken en toen hebben Arend en ik de kranten gelopen..bij thuiskomst was m'n moeder er..daarna lekker weer lekker met z'n allen naar de Waal geweest..was echt gezellig..veel gelachen, Reiley was op de fiets gegaan..daarna weer lekker bij de Theetuin gegeten, erg vervelend...


Ik zit nu weer goed in m'n vel.." heb goede gesprekken gehad met mezelf" laat angst niet overheersen, las vanavond weer een bericht in de lotgenotengroep waarin ik zit..die vrouw was afgelopen Maart klaar met chemo..en had nu een knobbel in de andere borst..echt oneerlijk en triest..Carpe Diem!


Vandaag weer een hollandse dag met regen etc..we hebben de kinderen maar verrast met een filmpie uitzoeken bij Pathe de Kuip..vonden ze helemaal leuk! Dus Reiley is met Dennis naar een film geweest en Tamara met Melissa naar een andere film, popcorn erbij en klaar! Ze vonden het helemaal leuk..en ik ben 3x op en neer gereden omdat ze films hadden uitgezocht op verschillende tijden..maar geeft niet..ze vonden het leuk..daaar draait het om! Arend en ik hebben de afgelopen 2 dagen gebruikt om het huis netjes aan kant te maken van boven tot onder..Arend heeft de ramen gezeemd en heel de keuken grondig schoongemaakt en ik de bovenverdieping..heerlijk! Reiley en Tamara kijken uit naar hun vakantie as. woensdag in Italie..koffers moeten gepakt worden..Reiley gaat ook dit weekend bij oma Barry slapen..dus vanavond was tie even hyper, ziettie dan toch tegenop.. want hij beseft dat hij ons 2 weken niet ziet want maandag gaat hij naar z'n vader toe..dus bijna 2 weken lang zie ik hem niet..bllllllllll...hou ik helemaal niet van..heb ze liever elke dag om me heen....ik blijf een moedereend..en met Dennissie gaan we nog naar Plaswijkpark(wilde die graag) en naar opa Slot en Arend wilde nog een keer slapen met hem aan de Waal..in de tent..met de vuurkorf aan..even vader-zoon ding..helemaal leuk! Ik en San hebben as. dinsdag vrijgezellefeestje van Bettien..helemaal leuk!


Carpe Diem!

Geen opmerkingen: