zondag 24 augustus 2014

Laatste hartecho / vader-zoondag / welness vrijgezelle dag.

Afgelopen zondag was m'n moeders autoruit ingeslagen (van d'r nieuwe autootje) echt triest..mens helemaal in de stress..Arend in de bizarre regenbui met m'n moeders autootje (zonder ruit :-) )naar Barendrecht gereden/Carglass en die hebben een nieuwe ruit erin gezet..ik online aangifte gedaan..wat een toestand op de zondag hahaha..dus Reiley is maar meteen weer naar huis meegegaan, aangezien die aant logeren was bij oma.


Maandagavond zijn Reiley & Tamara naar hun vader gegaan, koffers gepakt, daar gingen ze..pff..bijna 2 weken lang zie ik ze niet..ze gaan natuurlijk naar Italy, maarja..als ze maar een leuke vakantie hebben.


Dinsdagochtend vroeg opgestaan want Arend ging met Dennis een vader-zoondag houden, helemaal leuk! En ik moest me natuurlijk voorbereiden op onze vrijgezelledag met Bettien!
Toen ik Arend en Dennis had uitgezwaaid kreeg ik een diarree-aanval (puur stress..) Ze moeten 2 uur rijden eer ze in Overijssel zijn (naar Arends vader) en Reiley en Tamara waren bij hun vader (terwijl ik een controle-freak ben) en geen controle meer had over die kinders en bang dat er iets zou gebeuren..Bij Arend en Dennis..bang dat er onderweg wat zou gebeuren..bij Reiley en Tamara dat er iets met het vliegtuig zou zijn...pfffffff..hoe gek kan je jezelf maken?
Nadat ik dus op de wc had gezeten dacht ik..hup bianc..stel je niet aan..geef het uit handen en ga van vandaag genieten!


San en ik waren keurig op tijd bij Bettien..champagne erbij ('s ochtends 10.30)..ze had het geraden (omdat San een mandje met hints had gemaakt) wat we gingen doen en om 11.30 kwam (onze buurman) met de oude kever voorrijden om ons op te halen..even foto's gemaakt bij de Gorzen en daarna naar de Geerlaan..de Welness..heeeeeeeeeeeeerljik was het! We zijn begonnen met de lunch en daarna onze behandelingen..manicure/pedicure/epileren/massages/gezichtsbehandelingen..roken op het dakterras, 2x gegeten daar..badjassie aan, slippertjes eronder..zonder make-up..echt relaxed! We kregen van de Welness zelf op het laatst nog een cocktail met lekkere hapjes erbij..echt super! Pas 20.30 's avonds waren we weer thuis en ons plan was gelukt..Bettien was helemaal ontstressed/relaxed. (en wij ook hahahaha)


Woensdag naar het ziekenhuis geweest voor m'n laatste hartecho(krijg morgen de uitslag) en bloed geprikt op de hartfunctie. Toen ik uit het ziekenhuis kwam waren Arend en Dennis net een paar minute eerder thuis..ze hebben genoten..eerst bij opa Slot geweest, toen naar Arends zus Jolanda, daarna zijn ze naar een hotel in mierlo gegaan (via vakantieveilingen) en hebben daar gegeten/gezwommen/Dennis op de hotelkamer in bad geweest, samen chippies en tv gekeken..'o chtends ontbijtje,tafelvoetbal etc..kortom..echt een vader-zoondag! Genoten hebben ze alle 2!


Afgelopen donderdag naar Play-city geweest, daar ook gegeten, vrijdag verjaardag van m'n tante gehad en gister is Dennis bij oma wezen logeren..Arend en ik waren samen dus een rampzalige thriller gekeken..was erg rustig hier in huis zonder kids..moesten we echt aan wennen maar toch gezellig..even saampjes!


De 2 oudste zitten nu heerlijk in Italy..donderdag hebben we ze al aan de telefoon gehad en Tamara zoekt veel contact via Arend z'n app en mij via facebook..ze heeft een beetje heimwee..maar komt goed!


as. dinsdag vieren we Arends en Dennis verjaardag, verleden jaar was het voor mij zwaar afzien door die chemo's en nu maken we er een feessie van! Woensdag naar Plaswijkpark, vrijdag de bruiloft, zaterdag Henry en Jokes feessie en dan komen de kids weer terug....drukke week voor de boeg..Carpe Diem! Dit weekend hoorde ik van m'n moeders vriendin..dat haar nichtje..35 jaar, 2 jonge kinderen..leverkanker met uitzaaiingen had..morgen hoort ze hoe/wat..echt bizar triest..sta eens stil bij het woord LEVEN, iedereen neemt het maar voor lief..enjoy it!

Geen opmerkingen: