zondag 23 maart 2014

Afspraak cardioloog & wees bewust dat je maar 1x leeft!

Toch even weer een stukje typen...aangezien ik weinig praat over m'n gevoel vind ik het toch lekker om van me af te "schrijven"..


Deze blog gaat de laatste tijd weinig over borstkanker en is meer een soort " dagboek"  geworden van m'n dagelijks leven..maarrrrrrr...vanmiddag betrapte ik mezelf op het feit dat ik grotendeels weer m'n oude ritme draait..'lekker belangrijk' zou je denken..toch wel! Want dat is niet geheel z'n bedoeling..zal het uitleggen..
Arend had avonddienst en ging 13.00 weg..daarna ben ik de gehele was gaan doen/strijken..2 bedden verschoond, Dennis tussendoor in bad gezet...foto's bewerken voor m'n winkel..advertenties geplaatst op marktplaats(moet toch proberen een beetje geld te verdienen)..tot ik op een gegeven moment weer zo'n stress-gevoel had (heel lang geleden dat ik zo'n gevoel had) ..omdat ik alles achter elkaar deed..en toch wel vermoeid werd..ik dacht ' daar zit ik dan met m'n grote mond..Carpe diem..ik ben altijd alleen maar bezig..wil en m'n huis netjes houden, dat de kinderen het naar de zin hebben, geld verdienen, wat lastig is omdat ik geen nieuwe kleding inkoop, weer aant zoeken ben voor een part-time baantje..ik doe weinig leuks voor mezelf op een gewone zondag! Ik vind tv kijken het leukste om te doen..heb nog genoeg op de band staan om te kijken en toch dwing ik mezelf ertoe om maar bezig te zijn..vermoeiend gewoon..dat is nou eenmaal mijn karakter maar betrap me erop dat ik me vandaag hetzelfde voelde als voor de borstkanker..gejaagd..is het goede woord. Eigenlijk wilde ik ook nog de balken verven hier in huis, maar toen dacht ik..Bianc..je bent niet aant genieten van het leven maar je gedraagt je weer als de " oude Bianc" ..altijd bezig zijn en maar doorgaan...is vreselijk dom maar moeilijk tegen te houden..en dat is dus het gevaar als jeje weer " goed'  voelt..je valt weer in je oude patroon en vergeet de vervelende dingen!


Kortom..het word tijd om weer iets leuks te doen met het gezin want het leven is veels tekort besef ik me opeens weer!
Ik kijk echt uit naar morgen want dan heb ik m'n vriendinnenavond, heerlijk, dat is ontspanning!


Morgenochtend moet ik weer naar het ziekenhuis, cardioloog, die gaat nogmaals bekijken of m'n hart geen schade oploopt van de Herceptin..dus weeeer naar 't ziekenhuis..word er moe van ondertussen..heb wel wat beters te doen dan naar m'n 2e huis..'t ziekenhuis..


Ik kreeg gister nog een mooi/lief kaartje van Natasja (van helaas te vroeg overleden Paul v. Mastrigt) ..deed me goed!


Kort samengevat..als jeje gestressed voelt of gejaagd..bedenk dan eens..ik leef maar 1x..doe wat leuks, i.p.v. de dagelijkse dingen!

Geen opmerkingen: