dinsdag 18 maart 2014

Herceptinkuur zit er weer in!

Zo..daar ben ik weer..
Vandaag m'n Herceptinkuur weer gehad, moest er pas om 14.00 zijn vanmiddag, geen fijn tijdstip want gehele ochtend ben je bezig en dan moet je 's middags nog naar 't ziekenhuis rijden voor die kuur, maargoed..hij zit er weer in! Lange tijd zitten praten met een vrouw naast me..ze was aan haar 3e AC kuur bezig...dus ze moet het gehele traject nog doorstaan..ik ben al zover..besef je dan pas..en vind het dan ook echt sneu dat mensen dat hele project nog moeten afleggen, maar Wil(zo heet ze waar ik mee praatte) was erg positief en had veel humor, echt respect voor dit soort mensen met zo'n instelling!
Vanochtendvroeg(7.45) was ik begonnen met Tamara's overhoring voor wiskunde, Dennis naar school gebracht met de fiets, thuis gekomen, snel koffie gedronken en toen heen/weer gefietst naar Reyerheem(!?) Hoezo conditie opbouwen pffff... samen met Reiley, we brachten hem elke keer met de auto en haalden hem weer op, maar aangezien hij toch zelfstandig moet worden en het overdags is, ben ik met hem mee gefietst zodat hij de juiste route weet...Om 9.30 was ik weer thuis maar had het gevoel de halve marathon te hebben gedaan, maar was ook trots op mezelf..zoveel gefietst in 1,5 uur..dat had me een maand geleden nog niet gelukt.


Verleden week veel bij m'n moeder geweest om te helpen inpakken, schoonmaken, dozen wegbrengen naar t nieuwe huis etc..afgelopen zaterdag was de echte verhuizing! Met een relatief klein clubje hebben we 't maar mooi geflikt! Reiley, Tamara & Dennis hebben ook goed meegeholpen, Henry, Joke, wij natuurlijk, en Arie & Linda, super! Sandra heeft een electrische koelbox gebracht, m'n tante/oom hebben voor soep gezorgd 's middags & Peter regelt de financiele kant voor m'n moeder. M'n moeder zelf heeft de afgelopen weken al keihard gewerkt en het word echt tijd dat alles op orde komt voor d'r, zo'n drukte voor d'r al maanden met alles regelen etc..
Afgelopen dagen gezorgd dat m'n moeder de boodschapjes in huis heeft/eten heb aangezien de keuken nog niet geplaatst is, droger geregeld en allerlei kleine dingen! Arend heeft vanavond d'r nieuwe aansluiting voor UPC geregeld dus ze kan weer t.v. kijken, bellen/internetten etc..en morgen gaat tie een mobiel abonnement voor d'r regelen, dus is ze gewoon weer bereikbaar!


Vanaf volgende week kunnen we weer verder hier thuis met klussen en as. maandag weer gezellig de vrouwenclub 's avonds(!?) is lang geleden..maanden lang hebben we de vrouwenclub maar 's ochtends gedaan i.v.m. m'n gezondheid maar nu kan het weer ouderwets 's avonds omdat ik me na (het verplichte rusten 's avonds weer goed voel)..helemaal zin in, Weer gezellig effe bijkletsen onder het genot van een chocomel(martini) met m'n vriendinnen! Helemaal leuk!


Betreft m'n vorige blog...Els heeft netjes alles aan m'n tante meegegeven, volle tas..maar helaassssss de borstprothese past niet! Iets te groot! De bh's passen allemaal wel, alleen de prothese niet, maar er zijn ergere dingen in de wereld. Ben al erg blij met al die nieuwe prothese-bh's! Slordige van mij is dat ik Els nog moet bellen om door te geven dat het niet past, maar bellen is niet mijn favoriete bezigheid, maar ga ik morgen echt doen!


Verder voel ik me goed, de kapper is gister geweest en heeft al het pluis van m'n hoofd weggeschoren, ziet er wat beter uit nu, heb alleen veel jeuk aan m'n hoofd/wenkbrauwen maar dat komt doordat het weer gaat groeien! Gewrichtspijn heb ik nog steeds maar minder dan voorheen!


Kortom..m;n leven is lekker aan de gang, veel bezig, goede conditie, alles loopt bijna net als voorheen, de kuur zit er weer in, doe ik gewoon even tussendoor(zo zie ik het ook echt)..en weer doorgaan!

Geen opmerkingen: