zaterdag 19 september 2015

Weer voor mezelf begonnen! Langzaam aan deze blog afsluiten!

Zoals de titel zegt..ik wil deze blog gaan afsluiten..volgende maand beginnen de onderzoeken weer opnieuw in het ziekenhuis..en mocht dat alles goed zijn (waar ik van uitga)..dan sluit ik deze blog af.
Tijd om verder te gaan! Wat is gebeurd..= gebeurd..geef het een plekje en ga door! De blog blijft wel online staan om andere mensen nog te helpen of inzicht te geven blabla..maar er worden dan geen nieuwe stukjes meer geschreven. Dus bij deze hopelijk de laatste nieuwtjes betreft mij..

Na vele sollicitaties, afgewezen worden, niks meer terug horen etc..heb ik voor mezelf een besluit genomen..ik begin weer voor mezelf! Een webwinkel in dames,-en herenkleding..puur een risico maar alles beter dan solliciteren met negatieve afloop! Alles op alles zetten om toch maar m'n eigen centen te verdienen..kan het niet bij een bedrijf..dan maar voor mezelf...kwam weer een hoop bij kijken..pffffff..een website van 0..tot 100 uitbouwen..alle papierwerk die erbij komt kijken, inkoopadressen etc.. heeft weer een hoop tijd en energie gekost maar.........met mooi resultaat vind ikzelf! http://www.labbfashion.nl

Met mij gaat 't goed, heb genoeg energie en doe nog steeds 30 dingen op 1 dag..Relatie tussen Arend en mij heeft even onder hoogspanning gestaan..maar gaat nu goed gelukkig! Ik ben en blijf een loner..daar is alles mee gezegd! Reiley heeft boven verwachting een contract gekregen bij de AH..ongelofelijk wat dat allemaal betekend! Hij krijgt de kans om in z'n eigen onderhoud te voorzien en als hij over een paar jaar op zichzelf wil..kan dat gewoon..echt bizar..Remco..de baas van de AH Slikkerveer..wat een mensemens..zo'n lieve man met het hart op de juiste plek..diepe buiging! Al het papierwerk gaat nu in werking bij het UWV en zodra dat allemaal rond is kan Reiley van school af! Tamara heeft het licht gezien en doet d'r huiswerk netjes, vooral nu ze in d'r examenjaar zit..ze begint ruim van tevoren aan toetsen ed...toppertje! Ze heeft ook weer een nieuw vriendje (vanuit de vakantie aan Italie) en is helemaal happy! Dennis is Dennis..doerakkie, doet het goed op school, neemt vaak vriendjes mee..toppers allemaal hoor..ben zo trots op ze alle 3!

Zoals eerder gezegd..volgende maand alle onderzoeken weer..zijn er nog tumormarkers aanwezig? etc..we wachten maar af maar zie het zonnig  tegemoet!!

Dus hopelijk nog 1 blog om te zeggen dat alles goed was qua onderzoeken..en..that's it!

Geen opmerkingen: